Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معصومه فرجی معاون فرهنگی رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فراخوان ثبت نام برای طرح تابستانه کتاب ۹۹ از ۱۸ مرداد با ۲۰ درصد تخفیف همزمان با سراسر کشور، در ۲۶ کتابفروشی فعال استان آغاز شد.
او افزود: این طرح ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۳۰ مرداد پایان خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی گفت: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در طرح‌های قبلی، برای تایید شرکت در طرح تابستانه ۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.
او افزود: در این طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند پس از ثبت نام در سایت tarh.ketab.ir می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده در طرح مطابقت داشته باشند به مخاطبان عرضه کنند.
معاون فرهنگی رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: موسسه خانه کتاب نیز به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروشی‌ها پرداخت خواهد کرد.
او افزود: ۱۰۸هزار و ۲۵۸نفر در طرح فصلی بهارانه کتاب ۳۰۴ هزار و ۲۵۵ نسخه کتاب به ارزش ۱۱۷ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال خریداری کردند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران طرح تابستانه کتاب کتابخانه های عمومی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • خون شریک ۲ + فیلم
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها