Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:25:02 GMT

پیست اسکی الیگودرز آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۴۷۷۵

پیست اسکی الیگودرز آماده افتتاح است

مهدی شاه نصیری گفت: پیست اسکی الیگودرز قرار بودسال 98 افتتاح شود ولی به خاطر کرونا به تعویق افتاد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ شاه نصیری پیش از ظهر روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی لرستان ، اظهار کرد:  با تلاش های صورت گرفته   امروز لرستان خودش را صاحب یک پیست اسکی می داند .

او افزود: سال 86 من مدیر مدرسه درروستای فرسش  الیگودرز بودم و یکی از آرزوهای من با توجه به دغدغه وجود برف سنگین در  در این روستای برف خیز راه اندازی  پیست اسکی شده بود لذا پس از حضور در حوزه مدیریت ورزش الیگودرز در جلسه ایی که با وزیر محترم ورزش  داشتیم پیشنهاد  احداث پیست اسکی در الیگودرز را ارائه دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه نصیری با بیان اینکه برای افتتاح پیست اسکی کاملا آماده ایم ،تصریح کرد:  البته قرار بود پیست اسکی فرسش سال 98 افتتاح شود ولی به خاطر کرونا به تعویق افتاد .

 رییس هیئت اسکی لرستان  ادامه داد: بافصل  شروع فعالیت پیست اسکی تمندر الیگودرز کلاس های آموزشی را قطعا برگزار می کنیم و در این خصوص رایزنی های لازم ونامه نگاری ها انجام گرفته است.

 شاه نصیری با بیان اینکه قبلا چند نفراز علاقه مندان الیگودرزی اسکی  را در  استان اصفهان به کلاس  های آموزشی فرستاده ایم ، خاطر نشان کرد: تربیت مربیان خوب در این رشته از برنامه های اصلی ما است  تا بتواین با وجود این مربیان این رشته را توسعه دهیم.

او تاکید کرد:  با وجود این زیرساخت ورزش  اسکی می تواند در الیگودرز و لرستان و حتی کشور جایگاه خوبی  پیدا کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکی هیئت الیگودرز شاه نصیری پیست اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تصاویر بارش سنگین برف بهاری در این نقطه از ایران
  • فیلم/ بارش برف بهاری در الیگودرزِ لرستان
  • بارش برف بهاری در الیگودرز | حجم برف را ببینید