Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان چینی از انتشار ویروسی مرگبارتر و کشنده تر از ویروس کووید-۱۹ در سراسر قزاقستان اطلاع دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روزنامه اکسپرس، مسئولان چینی اعلام کردند که ویروسی جدید و کشنده‌تر از ویروس کرونا در سراسر کشور قزاقستان انتشار یافته است.

سفارت چین در قزاقستان اعلام کرد که این کشور ۱۷۷۲ مورد را در نیمه اول امسال شناسایی کرده است که برخی از آنها چینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت چین از شهروندان خود خواسته است با همان روش‌‌ های مقابله با کرونا، برای مقابله با این ویروس کشنده اقدام کنند.

در همین ارتباط، وزارت بهداشت قزاقستان گزارش داد، این بیماری جدید یک نوع التهاب ریوی ناشناخته است و از تاریخ ۲۹ ژوئن تا ۵ جولای، بیش از ۳۲ هزار مبتلا به این ویروس در کشور شناسایی شده و ۴۵۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر، رئیس بخش مراقبت‌های بهداشتی در پایتخت قزاقستان اعلام کرد که روزانه حدود ۳۰۰ نفر از مبتلایان به بیماری التهاب ریوی جدید، وارد بیمارستان‌‌ ها می‌شوند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قزاقستان التهاب ریوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت، پیکار‌های مرحله نیمه پایانی رده سنی امید برگزار شد و سه نماینده ایران به روی رینگ رفتند.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت کرده و از رسیدن به برتری بازماندند تا به نشان برنز دست یابند.   با این اوصاف تیم ملی امید بوکس ایران که تحت هدایت علیرضا استکی و برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.   پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده است و دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود پولوونوف از ازبکستان مصاف می‌دهد؛ امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی هم صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی