Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدعلی معصومی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شد شیوع ابتلا به این ویروس افزایش پیدا کند معاونت درمان علوم پزشکی قزوین یک سری از نیازها را به ما منتقل کرد و تأکید شد ممکن است به این تجهیزات نیاز پیدا کنیم که بلافاصله تلاش کردیم منابع لازم را جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مواردی که تجهیز آن خیلی به ما کمک کرد اورژانس بیمارستان بوعلی بود. اورژانس بوعلی به‌منظور بازسازی، تخریب‌شده بود. اما با تلاش شبانه‌روزی در فاصله کوتاهی آماده خدمات‌رسانی شد. در حال حاضر اورژانس بیمارستان بوعلی ۵۴ تخت دارد که در این میان ۲۴ تخت ویژه آی‌سی‌یو است، در تلاش هستیم تا این میزان افزایش پیدا کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: تجهیزات، تأسیسات و زیرساخت بیمارستان‌های ما نیز دچار مشکل بود. یکی از نیازهای در درمان مبتلایان به کرونا اکسیژن است. با توجه به شیوع کرونا پیش‌بینی کردیم که میزان اکسیژن‌سازها در بیمارستان‌های ما کافی نیست. بنابراین برای همه بیمارستان‌ها اکسیژن‌ساز خریداری شد و خوشبختانه جزو استان‌هایی بودیم که مشکل اکسیژن پیدا نکردیم.

معصومی یادآور شد: با توجه به اینکه بیمارستان بوعلی مرکز درمان کرونا در قزوین شد، اکسیژن‌سازهای بیمارستان‌های ولایت و شهید رجایی را به بیمارستان بوعلی منتقل کردیم. تاکنون نیز اکسیژن لازم برای بیماران کرونایی را به‌صورت کامل پوشش دادیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: در حال حاضر مشکل جدی نداریم، اما تلاش می‌کنیم که منابعی از وزارتخانه جذب کنیم، چون ممکن است در آینده نیاز ما با توجه به رشد شیوع کرونا در قزوین بیشتر از این شود. بنابراین برای اینکه از درمان عقب نمانیم باید منابع بیشتری جذب کنیم.

کد خبر 539666 برچسب‌ها استان قزوین بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین بیماری بیمارستان بیمارستان بوعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته