Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فاطمه زرین‌آمیزی اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)، این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

وی افزود: بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۱۶ مردادماه به صورت قطعی تایید شده است، باید از امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد تا فردا پنجشنبه ۲۳ مرداد با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون سراسری)، فرم خوداظهاری را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: بعد از تکمیل فرم خوداظهاری، گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا شامل تاییدیه بیمارستان، یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

زرین آمیزی هدف از این اقدام را جداسازی داوطلبان کرونایی از سایر کنکوری ها اعلام کرد و گفت: داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند، بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا می‌شوند و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیینشده فقط در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

بنا بر این گزارش، کنکور سراسری ۹۹ در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مردادماه و اول شهریورماه با رقابت یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۳۱ نفر برگزار می‌شود.

کد خبر 539719 برچسب‌ها كرونا در ايران کنکور سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران کنکور سازمان سنجش آموزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.   عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.   معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می‌شود
  • ۴ متقلب کنکور دستگیر شده اند / ۶۰ نفر به دلیل سیل به آزمون نرسیدند
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری