Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان با اشاره به تاکید مقامات و مراجع عظام در ایران بر برگزاری عزاداری ماه محرم با رعایت تدابیر بهداشتی از شیعیان این کشور خواست در این ایام به رعایت مسائل بهداشتی پایبند باشند.

عمران خان با بیان اینکه کرونا در این کشور هنوز تمام نشده از ایام محرم به عنوان روز‌های سرنوشت ساز کرونایی در پاکستان نام برد و افزود: ویروس کرونا به تازگی در پاکستان مهار شده از این جهت عزاداری محرم باید با رعایت اصول بهداشتی انجام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه محرم را در پیش داریم از برادران شیعه خودم می‌خواهم حین برگزاری آیین‌های عزاداری این ماه از گسترش مجدد ویروس کرونا جلوگیری کنند.

این در حالی است که «اسد عمر» وزیر برنامه‌ریزی و رئیس کمیته مبارزه با کرونا در دولت پاکستان، روز گذشته در پیامی نسبت به شیوع موج دوم کرونا در پاکستان در صورت بی‌توجهی به مسائل بهداشتی در ایام محرم ابراز نگرانی کرد. فرمانده ارتش نیز روز سه‌شنبه در نشست فرماندهان نظامی این کشور خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش آمار مبتلایان به کرونا در کشور نیرو‌های ارتش در ایام محرم با سختگیری از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم مطمئن خواهند شد.

گفتنی است در نشستی که هفته گذشته با حضور رئیس جمهور، وزیر امور مذهبی و علمای شیعه پاکستان برگزار شد، بر برگزاری تمامی آیین‌های عزاداری ماه محرم با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و پایبندی شرکت‌کنندگان به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توافق شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عزاداری محرم عمران خان شیوع کرونا در پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر

امام جعفرصادق (ع) ششمین امام ما شیعیان است که به لقب رئیس مذهب شیعه شهرت دارد. امروز شنبه مصادف با سالروز شهادت این امام بزرگوار است به همین مناسبت ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در شب شهادت این امام بزرگوار، هیئت حضرت علی اصغر (ع) شهر انابد از توابع شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی میزبان عاشقان و عزاداران ائمه اطهار شد و به همین مناسبت مراسم سوگواری برگزار کردند.

تصاویر ارسالی را به تماشا بنشینید.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم روضه خوانی در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • عزاداری در سوگ امام ششم شیعیان در گوشه وکنار استان
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر