Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار عکس های خصوصی سارا و نیکا درد سر ساز شده است.

به گزارش رکنا، سارا و نیکا با توجه به انتشار عکس های خصوصی شان در خارج از ایران که در یک استخر مختلط حضور داشته اند می توانند خودشان یا وکیلشان با حضور در دادسرای جرائم رایانه ای تهران به طرح شکایت از  فردی که عکس های برهنه با پوشش شنا این 2 بازیگر  را پخش کرده است بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشت پرده انتشار عکس های برهنه سارا و نیکا

پلیس فتای ایران با توجه کادر مجرب و تکنولوژی های پیشرفته ای که دارد قادر به این است که اولین عامل انتشار کننده عکس های استخر سارا و نیکا را شناسایی کند و آنها را به دست قانون بسپارد .

جنجال عکس های لو رفته از سارا و نیکا در استخر مختلط

بتازگی عکس های منشوری از سارا و نیکا در استخر در فضای مجازی توسط شخصی ناشناس در خارج از کشور، منتشر شده است، به طوری که این 2 بازیگر را به دردسر بزرگی انداخت. آیا سارا و نیکا مجبور می شوند با سلبریتی بودن در ایران خداحافظی کنند؟

ماجرای عکس های جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا 2 بازیگر سریال پایتخت که از دوران کودکی در این سریال ایفای نقش کرده اند مقیم کشور سوئد هستند و طبق قوانین آن کشور آزادانه و با پوششی برای شنا در استخر مختلط حاضر شده بودند، این در حالی است که آن ها باید باتوجه به سلبریتی بودن در ایران متوجه رفتارهای خود می بودند، چرا که مطمئنا به خاطر چهره شناخته شده سارا و نیکا، اگر یک ایرانی همزمان در محلی که آن ها حضور یافته اند، حاضر باشند و پوشش این دو خواهر 2 قلو و حتی رفتارشان نا متعارف در خاک ایران باشد، ممکن است پنهانی توسط دوربین هایشان شکار شوند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا بازیگر فضای مجازی سریال اخبار حوادث سریال پایتخت سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی عکس تلگرام ایران فیلم اخبار تهران تهران حوادث تهران ماه چهره خلیلی مرداد قتل سارا و نیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!

با افزایش تهدیدهای داعش علیه ورزشگاه‌ها و مسابقات ورزشی، یک حساب وابسته به داعش، با انتشار تصویری از یک بازیکن کریکت تیم نیوزلند و با درج تاریخ‌ بازی‌های کریکت پاکستان و نیوزلند در لاهور و راولپندی، از هواخواهان خود خواست تا اعضای تیم کریکت نیوزلند را مورد هدف قرار دهند. منبع: فارس

 

دیگر خبرها

  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس