Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز چهارشنبه در همایش عاشورائیان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار  داشت: قوانین و مقرراتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری آیین های سوگواری ماه محرم امسال تعیین و به تمامی استان های  کشور ابلاغ شده که باید با جدیت در استان به آنها عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نباید به بهانه شیوع بیماری کرونا کمترین کوتاهی در کهگیلویه و بویراحمد برای برپایی مجالس و محافل عزاداری امام حسین (ع) و  یاران باوفایش انجام شود. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: زنده نگهداشتن نهضت خونین عاشورا و قیام تاریخی امام حسین (ع)  به منزله مبارزه با ظلم، ستم، فساد و بی‌ عدالتی است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: ماه محرم یکی از پایه ‌های اصلی مذهب تشیع و جزو باورهای دینی ملت ایران و مسلمانان  جهان به ویژه شیعیان است. 

وی ابراز داشت: مسلمانان و شیعیان در طول تاریخ از طریق برپایی مجالس و محافل سوگواری امام حسین (ع) ‌شناخته می شدند. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: بنا به فرموده امام خمینی (ره) ملت ایران و مسلمانان جهان به ِویژه شیعیان هر چه دارند از ماه های  محرم و  صفر است. 

وی اظهار داشت: بر همین اساس حیات دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آنان وابسته به برگزاری آیین های عزاداری ماه محرم است. 

ماه محرم امسال از روز جمعه ۳۱ مردادماه آغاز می شود.

برچسب‌ها ماه محرم کهگیلویه وبویراحمد هیأت عزاداری یاسوج نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم کهگیلویه وبویراحمد هیأت عزاداری یاسوج نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد ماه محرم کهگیلویه وبویراحمد هیأت عزاداری یاسوج نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم

مردم مومن و ولایتمدار استان یزد یزد در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری مراسم عزا، دسته‌جات عزا به راه انداختند.

مردم مؤمن یزد در سوگواری خود به مناسبت شهادت رئیس مذهب جعفری در شهر شاهدیه یزد در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

کد خبر 750556

دیگر خبرها

  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد