Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه مجازی نوشت: آمریکا از روی استیصال موضع شخصی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد. تاریخ انتشار: 19:02 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۲۸۹

خبرگزاری میزان -  محمدجواد ظریف با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود نوشت:

بیشتر بخوانید: روحانی: پیشنهاد آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت و نقض برجام است

ایالات متحده برای نشان دادن وجود پشتیبانی از تلاشش برای تمدید غیرقانونی محدودیت‌های تسلیحاتی ایران، چنان مستأصل شده که به موضع شخصی دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس که آن هم از راه اجبار به دست آمده، متوسل شود و آن را اجماع منطقه‌ای بنامد! این هم سند:

انتهای پیام/

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحریم تسلیحاتی ایران ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار تنگسیری: خلیج‌فارس جای بیگانگان نیست

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه خلیج‌فارس جای بیگانگان نیست گفت:ما در این خلیج‌فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077126 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • دریادار تنگسیری: خلیج‌فارس جای بیگانگان نیست
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • یک‌روز برای خلیج همیشه فارس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد