Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:29:01 GMT

آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۷۳۲۲

آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های شهر اصفهان

تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی و مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز چهارشنبه- بیست و دوم مرداد ماه- ساعت١٩ در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، مسیر جنوب به شمال خیابان رباط دوم، مسیر شمال به جنوب خیابان علامه مجلسی، مسیر شمال به جنوب خیابان چهارباغ پایین، میدان امام حسین(ع)، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، طول خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت، هر دو مسیر خیابان مطهری، مسیر شرق به غرب بلوار آیینه خانه، هر دو مسیر خیابان توحید، میدان آزادی ، مسیر جنوب به شمال خیابان چهارباغ بالا و هر دو مسیر خیابان سعادت آباد ترافیک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ١٦و١٥ دقیقه امروز در خیابان بهارستان(تقاطع هفده شهریور) بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک خودرو سواری حادثه ایی جرحی رخ داد که ترافیک حاصل از آن سنگین گزارش شد.

کد خبر 438535

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترافيک محدودیت ترافیکی اصفهان کنترل ترافیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو مسیر خیابان مسیر شمال به جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس راهور اعلام کرد: شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم.

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع  محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز