Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:15:42 GMT

راه و شهرسازی به حق و حقوق شهرداری سنندج تمکین کند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۷۴۲۳

راه و شهرسازی به حق و حقوق شهرداری سنندج تمکین کند

‍‍‍‍‍‍

شهردار سنندج گفت: شهرداری ۲۴ هکتار خالص مسکونی از راه و شهرسازی طلب‌کار بوده و باید متولیان این حوزه به حق شهرداری سنندج تمکین کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حشمت‌الله صیدی عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال 90 شهردار وقت از راه و شهرداری شکایت کرد، گفت: شهرداری 24 هکتار خالص مسکونی از راه و شهرسازی طلب‌کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه و شهرسازی به حق شهرداری سنندج تمکین کند.

شهردار سنندج در خصوص پروژه «کوچکه ره ش» (یکی از تفرجگاه‌های شهر سنندج) نیز گفت: بر اساس مصوبات این قسم از شهر به پارک علم و فناوری واگذار شده و شورای برنامه و توسعه در این خصوص تصمیم گرفته، با وجود اینکه توسعه چند بعدی بوده اما در این بین عده‌ای از این فضا سوءاستفاده کردند.

سرمایه‌گذاری خارجی 200 میلیارد تومانی برای جابه‌جایی تاناکورا سنندج/بدهی‌های شهرداری 100 میلیارد تومان کاهش یافتمسکن‌و‌شهرسازی بدهی 1000 میلیاردتومانی شهرداری سنندج را پرداخت نمی‌کند

وی خاطرنشان کرد: مساحت 15 هکتاری تصویب شده که 25 هکتار فنس‌کشی شده بود و با این موضوع برخورد شد.

صیدی با اشاره به اینکه ورودی شهر از طرف سقز جزو اراضی تملیکی بابت طلب‌های شهرداری است، تصریح کرد: این مسیر شامل 220 قطعه متعلق به شهرداری بوده که به صورت مزایده به میزان طلب زمین کارشناسی شده واگذار می‌شود.

شهردار سنندج با ذکر اینکه باشگاه‌داری یکی از مزیت‌های شهرداری است، خاطرنشان کرد: در صورت تأمین زیرساخت‌ها و منابع، تیم‌داری و حمایت از تیم‌های ورزشی از جمله تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در لیگ دسته یک باشگاه های کشور پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/483/ش

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... استاندار کردستان: سرمایه‌گذاران عراقی در کردستان حمایت می‌شوند گزارش|دو روایت مختلف از افزایش نرخ عوارض شهرداری تویسرکان! پروژه رصد شفافیت شهرداری‌ها و شوراهای کشور کلید خورد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار کردستان: سرمایه‌گذاران عراقی در کردستان حمایت می‌شوند گزارش|دو روایت مختلف از افزایش نرخ عوارض شهرداری تویسرکان! پروژه رصد شفافیت شهرداری‌ها و شوراهای کشور کلید خورد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۳ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۴ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۵ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۶ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۷ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۸ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند کشف یک اسکلت دیگر در تپه اشرف اصفهان / ادامه کاوش‌ها به شناخت بیشتر دوران اشکانی کمک می‌کند+تصاویر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم‌: سیر ابتلا به کرونا در قم دوباره صعودی شد / پیشنهاد تعطیلی یک هفته‌ای ‌را داریم گزارش|سرگردانی سهام‌دارانی که سهام‌دار شناخته نمی‌شوند؛ پول فروش ۳۰ درصد سهام افراد پرداخت نشد مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم فارین افرز: آمریکا با ترامپ روز به روز بیشتر منزوی و زمین‌گیر می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری سنندج راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌

رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: مسئولان شهرداری سنندج به وعده خود مبنی بر محصور کردن و بستن مسیرهای دسترسی موتورسواران به پیاده راه خیابان فردوسی عمل نکرد. - اخبار استانها -

سرهنگ رضا همتی‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج در پاسخ به این سؤال که چرا وعده برخورد و جلوگیری از ورود موتورسیلکلت‌ها به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج به صورت کامل اجرایی نشد و همچنان شاهد تردد موتورسواران از این مسیر و نارضایتی مردم هستیم؟ اظهار داشت: پلیس بعد از انتشار گزارش تسنیم، بلافاصله ورود و از آن روز تاکنون موتورسیکلت‌های زیادی توقیف و به پارکینگ هدایت شده‌اند.

وی گفت: البته شهرداری به وعده خود مبنی بر محصور کردن و بستن مسیرهای دسترسی موتورسواران به پیاده راه خیابان فردوسی عمل نکرده و باید این مطالبه مردمی را از آنان مطالبه‌گری کنید.

رئیس پلیس راهور استان کردستان با تأکید بر اینکه باید دستگاه متولی پای کار بیاید و وظایف خود را به درستی انجام دهد، تصریح کرد: البته طبق پیگیری‌هایی که از دستگاه قضایی انجام و حکم آن صادر شده است، چنانچه هر‌گونه اتفاق در این مسیر بیفتد یا شهروندی آسیب و صدمه ببیند، دستگاه متولی یعنی شهرداری مقصر شناخته می‌شود.

همتی‌زاده افزود: از خبرنگار تسنیم بابت پیگیری این مطالبه مردمی که در دستور کار ماست، تشکر می‌کنیم. چنانچه شهرداری مسیرها را ببندد، اجازه عبور و تردد هیچ گونه موتورسیکلتی را در این مسیر نخواهیم داد.

شهردار سنندج 20 فروردین ماه در پیگیری خبرنگار تسنیم عنوان کرد: مقرر شده که ساماندهی، نظم‌دهی و زمان عبور و مرو این مسیر به یک شرکت بخش خصوصی واگذار شود که تاکنون چندین بار فراخوان انجام شده و تا پایان فروردین ماه جاری مشخص می‌شود. 

سید‌انور رشیدی اذعان کرد: این مطالبه به حقی است و به معاون خدمات شهری دستور داده شده که این وضعیت را ساماندهی کند. حال با گذشت بیش از دو هفته از اردیبهشت ماه نه تنها این وعده عملی نشد بلکه همچنان شاهد جولان موتورسواران در این پیاده راه هستیم که نه تنها باعث بی‌نظمی، نگرانی و گله‌مندی شهروندان شده، بلکه چهره و سیمای شهری را نیز بر هم زده است و از سوی دیگر بی‌فرهنگی موتورسواران را نیز می‌رساند.

به گزارش تسنیم؛ براساس قانون تردد هر نوع وسیله نقلیه در سطح پیاده راه کاملاً ممنوع است، خبرنگار ما این مطالبه مردمی را همچنان تا حصول نتیجه دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است