Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نوفرستی روز چهارشنبه در جلسه هیات نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت بیماری کرونای در شهرستان ری، اظهار داشت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف هیات مذهبی و یا اجرای برخی تجمعات و مراسم ویژه عزاداری که برخلاف دستورالعمل های ستاد ملی کرونا است، می تواند انعکاس منفی زیادی در جامعه ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه مراسمان عزداری ماه محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باید برگزار شود، گفت: با کسانی که بخواهند نظم مراسمات مذهبی را برهم بزنند به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی برخورد خواهد شد.

نوفرستی اضافه کرد: ناظران اداره تبلیغات اسلامی، ائمه جماعات، بخشداران و مردم باید در صورت بروز هرگونه تخلف بهداشتی از طرف هیات مذهبی آن را به دادستانی و دستگاه انتظامی گزارش دهند تا با متخلفان براساس قانون برخورد شود.

این مسئول با اشاره به حضور بسیاری از هیاتهای  مذهبی سایر شهرها و بخش های استان تهران طی ایان محرم در شهرستان ری، ابزار کرد: تمامی عزداران سید و سالار شهیدان باید در برگزاری نظم عمومی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی همکاری لازم را با دستگاه های اجرای شهرستان ری داشته باشند.

نوفرستی یادآور شد: هیات مذهبی باید برای اساس پروتکل های بهداشتی در حیاط مدارس و فضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام به عزداری نمایند و از هرگونه تخلف بهداشتی دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مسئولان شیعه و دوستار اهل بیت(ع) هستند، افزود: براساس آیات صریح قرآن انسان نباید خود را به هلاکت بیاندازد، در شرایط فعلی و سرعت انتقال ویروس منحوس کرونا عزاداران باید نهایت رعایت نکات بهداشتی را بکار گیرند.

جلسه هیات نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت بیماری کرونای در شهرستان ری امروز چهارشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری و جمعی از مسئولان دستگاه های دولتی و نمایندگان هیات مذهبی در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، شهرری به دلیل قرار گرفتن حرم حضرت عبدالعظیم(ع) کربلای ایران و قبله تهران خوانده می شود.

برچسب‌ها شهرستان ری ماه محرم فاصله گذاری هوشمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ماه محرم فاصله گذاری هوشمند شهرستان ری ماه محرم فاصله گذاری هوشمند پروتکل های بهداشتی هیات مذهبی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز