Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:32:14 GMT

چراغ سبز مس کرمان به داماش گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۷۷۳۶

چراغ سبز مس کرمان به داماش گیلان

داماش در شرایطی که بازی پایانی‌اش تغییری در سرنوشت آنها در لیگ آزادگان نخواهد داشت، با یک پیشنهاد جالب مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، داماش بعد از سه پیروزی پیاپی تحت هدایت مازیار ربیعی فر توانسته اکنون حضور خود در فصل آینده لیگ آزادگان را نیز مسجل کند و دیدار پایانی آنها مقابل آلومینیوم از پایین‌ترین درجه اهمیت برای آبی‌های شهر باران برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال این بازی از جهاتی مهمترین بازی فصل لیگ آزادگان محسوب می‌شود؛ آلومینیوم اراک در صورت پیروزی خانگی مقابل داماش قادر خواهد بود به لیگ برتر صعود کند و یک افتخار بزرگ نصیب شاگردان رسول خطیبی خواهد شد. موضوعی که داماشی‌ها را بر این خواهد داشت تا با رعایت روج جوانمردی در فوتبال، نمایشی مناسب از خود به جا بگذارند.

از سوی دیگر اکنون خبر می‌رسد باشگاه مس کرمان در نظر دارد برای داماش گیلان پاداش فوق العاده‌ای در صورت متوقف کردن آلومینیوم در نظر بگیرد. مس کرمان که دیگر مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در صورت پیروزی در دیدار مقابل شهرداری تبریز و توقف آلومینیوم قادر خواهد بود بار دیگر به لیگ برتر صعود کند و از این رو جدال داماش برابر حریف از بالاترین اهمیت برای آنها برخوردار است.

 

مس کرمان به خوبی از این موضوع که در نظر گرفتن پاداش در شرایط کنونی برای داماش می‌تواند آورده بزرگی برای آنها داشته باشد و در صورت بالا رفتن روحیه این تیم، آنها به نتیجه مطلوب خود برای صعود دست خواهند یافت، طرح پاداش را در نظر گرفته است. موضوعی که می‌تواند مخارج آنها در طول فصل را به آورده بزرگی برای آنها در صورت صعود تبدیل کند و مشقت تلاش دوباره در لیگ یک را در فصل آینده نکشند.

از سوی دیگر داماش گیلان که در این فصل بیشترین مشکلات مالی را پشت سر گذاشته و دریافتی بازیکنان آنها کمتر از 20 درصد بوده، این روزها با شنیدن خبر مبنی بر پاداش احتمالی مس کرمان با بالاترین انگیزه در تمرینات حضور یافته و در صورتی که این مهم محقق شود، شاید شاهد تلاشی جالب توجه از این تیم برابر آلومینیوم اراک باشیم.

داماش گیلان دسته یک مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داماش گیلان دسته یک مس کرمان داماش گیلان مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید. بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد