Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:31:39 GMT

مدیران سمن های آستارا تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۷۹۸۶

مدیران سمن های آستارا تجلیل شدند

 رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز چهارشنبه در آئین تجلیل از مدیران سمن ها در اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت: پنج سمن زیر نظر این اداره فعالیت می کنند و خوشبختانه اعضای آنها در راستای پیشگیری از کرونا موفق عمل کرده اند.

وحید خاصی پور افزود: با مشارکت خیران مواد غذایی و اقلام بهداشتی در ایام محرم تهیه و در بین نیازمندان شهرستان آستارا توزیع خواهد شد و امیدواریم خیران مثل همیشه یاریگر سازمان های مردم نهاد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امور مختلفی در جامعه وجود دارد که ورود و فعالیت سمن ها را طلب می کند و این تشکل ها به عنوان نماینده های مردم، می ‌توانند این مسائل را در قالب سمن ها پیگیری کنند.

مسئول امور تشکل های فرمانداری آستارا هم در جلسه اعطای مجوز سازمان مردم نهاد حمایت از بیماران سندرم داون در فرمانداری این شهرستان گفت: نهمین سمن زیر نظر فرمانداری در شهرستان آستارا فعالیت خود را آغاز کرد و شناسایی بیماران مبتلا به سندرم داون و حمایت از آنها از جمله اهداف این سمن است.

لطیفه پورمند بیان کرد: سمن ها باید در انگیزش، کنش اجتماعی و تولید مسئولیت آگاهانه در اجتماع موثر باشند و با نگاه توام با تخصص و بهره گیری از تجربیات گذشته و تدوین برنامه های هدفمند، کارآمد و متناسب با فضای محیطی و شرایط جامعه به سوی هدف های متعالی حرکت کنند.

سندرم داون یک ناهنجاری ژنتیکی است و ضریب هوشی پایین، بروز مشکلات یادگیری و تأخیر در رشد از مهم ترین علامت های مبتلایان به این بیماری است.

۲۲ مرداد روز تشکل ها نامگذاری شده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان آستارا سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی

نابغه ورزشی مهابادی مبتلا به سندروم داون در بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های پاراشنا فدراسیون جانبازان وتوان‌یابان قهرمانی کشور موفق به کسب سه مدال نقره شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های پاراشنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه در تهران برگزار و «شاهو محمدی» از شهرستان مهاباد به همراه تیم آذربایجان‌غربی در این مسابقات حضور داشت.

در این رقابت‌ها شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون در کلاس (S14) موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج به دست آمده توسط شرکت کنندگان این رقابت‌ها در جدول رنکینگ IPC به ثبت خواهد رسید.

این نوجوان مهابادی مبتلا به سندروم داون، به عنوان نخستین شناگر توانخواه نزدیک به سه هزار متر شنا کرده و رکورددار شنای استقامت در ایران و جهان است.

کد خبر 750480

دیگر خبرها

  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / همه چیز درباره سندرم «درِس»
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد