Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نجفی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار افزود: اولویت شهرداری‌ها پرداخت حقوق کارکنان است ولی ما در این مدت طرح های عمرانی را متوقف نکرده و موفق شدیم حدود ۳۰ میلیارد تومان از مطالبات شهرداری را وصول کنیم.
وی ادامه داد: طی سه سال گذشته سرانه فضای سبز نیشابور از ۱۰ و هشت دهم به ۱۱ و ۳۲ صدم سانتیمتر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار نیشابور گفت: حجم بسیاری از آبیاری فضای سبز با تانکر حذف و تبدیل به سیستم آبیاری تحت فشار شده است.
وی افزود: هرآنچه که اتفاق افتاده حاصل تلاش همکاران من و همراهی خانواده های آنان بوده و طی این چند سال سعی کردیم بدون حاشیه و تبلیغات اقدامات زیرساختی انجام دهیم.
نجفی ادامه داد: از معدود شهرهایی در کشور هستیم که طرح جامع حمل و نقل آن بوسیله مشاور در حال تدوین است، همچنین امیدواریم با اقداماتی که انجام دادیم دیگر شاهد آبگرفتگی در زیرگذر خیام، ابراهیمی و بلوار رسالت این شهر نباشیم.
وی گفت: طی حدود سه سال حضور در مجموعه شهرداری نیشابور عدم وابستگی سیاسی و جناحی در این‌ مجموعه همواره مدنظر بوده است و فکر می‌کنم تاکنون ثابت شده که شهرداری این شهر در راستای منافع هیچ جناح و گروهی گام برنمی‌دارد.
شهردار نیشابور افزود: خط قرمز شهرداری منافع مردم و شهر است و از خبرنگاران انتظار می‌رود مجموعه شهرداری نیشابور را فراتر از نگاه سیاسی مدنظر قرار دهند.
وی ادامه داد: طی چند ماه اخیر شاهد اتفاقاتی بین شورای شهر و شهرداری بودیم که بر کسی پوشیده نیست و نقدهایی از سوی شورای شهر بر عملکرد این‌مجموعه شد که منجر به طرح سوال گردید که به اقناع لازم منتهی شد اما پس از حدود یکصد روز مجدد سوالاتی مطرح شد که منجر به تشکیل جلسه استیضاح گردید اما همزمان با روز عرفه سال ۹۶ دوباره به عنوان شهردار نیشابور انتخاب شدم.
نجفی گفت: بر این باور هستم رای اعتماد مجدد ارزش بیشتری از رای اول برای انتخابم به عنوان شهردار دارد و بار مضاعفی را بر دوش خود حس می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم در شهریور ماه طی نشست با خبرنگاران آخرین اقدامات را به اطلاع شهروندان نیشابور برسانم.
شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها نیشابور روز خبرنگار شهرداری نیشابور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیشابور روز خبرنگار شهرداری نیشابور نیشابور روز خبرنگار شهرداری نیشابور شهرداری نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود