Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@22:18:47 GMT

تمدید محدودیت‌های کرونایی تهران تا پایان مرداد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۱۴۰

تمدید محدودیت‌های کرونایی تهران تا پایان مرداد

  رویداد۲۴علیرضا زالی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در تهران از بستری شدن ۵۳۴ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان تهران خبر داد که ۱۲۷ نفر آنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

به گفته دکتر زالی ۱۰،۳ درصد از مراجعه کنندگان به بخش‌های سرپایی بهداشتی و درمانی و ۱۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۳ درصد مراجعان بیمارستانی نیاز به بستری در مراکز درمانی داشتند. همچنین ۴۳۲ بیمار در طی شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های تهران ترخیص شدند که این آمار نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.بیشتر بخوانید: پیش‌بینی روند ویروس کرونا در ایران در هفته‌های آتیفرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ادامه از استمرار محدودیت‌های اعمال شده تا پایان مرداد ماه خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم مشترک استانداری تهران و ستاد مقابله با کرونای تهران؛ با توجه به شرایط خاص و استمرار وضعیت قرمز در استان شاهد تمدید محدودیت‌های اعمال شده در هفته گذشته تا پایان مردادماه خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از همکاری شهرداری تهران در لغو طرح ترافیک و استمرار اعمال محدودیت یادآور شد: بر اساس نتایج بررسی مشترک با شهرداری تهران آمار ۱۰ روز گذشته نشان می‌دهد که لغو طرح ترافیک بر میزان استفاده از حمل و نقل عمومی تغییر چندانی نگذاشته و لغو طرح ترافیک در مدیریت کاهش سفر‌های درون شهری در تهران تاثیرگذار نبوده است.

دکتر زالی خاطرنشان کرد که بیشترین میزان اثرگذاری در کاهش ابتلا و بستری ناشی از استفاده منظم‌تر شهروندان از ماسک و افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و چرخشی شدن کارکنان بوده است که اثر خوبی نیز در بحث ترافیکی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان داده است در اولین روز اجرای طرح چرخش کارمندی ۵۳ درصد ترافیک تهران سبک‌تر شد که این الگوی جدید استفاده از ظرفیت دورکاری کارمندان می‌تواند یکی از راهبرد‌های بسیار خوب و مناسب در مجموعه مداخلات شهری در نبرد با کرونا باشد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس با پایان فصل به اتمام می‌رسد و این باشگاه طبق روال و قاعده برای اینکه بازیکنانش را از دست ندهد تکلیف تمدیدی‌های خود را مشخص کند. از ترابی، امیری، گولسیانی، صادقی، رفیعی، ریگی، اسماعیلی، هنانوف، فرجی و علی نعمتی به عنوان بازیکنانی یاد می‌شود. 

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سعید صادقی جزو بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود نیست چون وی در ابتدای همین فصل قرارداد 2 ساله ای را با این باشگاه امضا کرده است اما باشگاه به طور جدی‌تر مذاکرات با مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر را آغاز کرده است.

باشگاه پرسپولیس باید نفراتی را هم که به طور اتوماتیک قراردادهایشان تمدید می‌شود یا قرارداد دارند تا پایان اردیبهشت به سازمان لیگ معرفی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند