Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:02:04 GMT

استاندار: سیل، تحریم و کرونا مانع توسعه گلستان نشد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۱۵۴

استاندار: سیل، تحریم و کرونا مانع توسعه گلستان نشد

دکتر هادی حق‌شناس امروز چهارشنبه در سالروز هشتاد و هفتمین سال تاسیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با حضور در ایرنا مرکز گرگان اظهار داشت: کشور گرفتار مشکلات ناشی از کرونا و تحریم است و استان گلستان بجز این دو گرفتاری هنوز درگیر آثار منفی بازمانده از سیل پارسال و تبعات سخت این حادثه قهری است اما با این وجود توسعه استان متوقف یا حتی کند نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: علیرغم مشکلات موجود، گلستان به رشد متناسبی در بخش های گوناگون رسیده و تلاش می کنیم علاوه بر اشتغالزایی، برای بهبود رفاه اجتماعی مردم استان گام برداریم.

استاندار گلستان به ظرفیت بالای این استان در تولید محصولات کشاورزی بخصوص گندم اشاره کرد و افزود: پارسال ۵۵۰ هزار تن گندم به نرخ تضمینی از کشاورزان خریداری شد که امسال این مقدار به ۸۵۰ هزار تن افزایش یافت.

دکتر حق شناس گفت: افزایش متوسط خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در کشور ۱۰ درصد و در گلستان معادل ۴۰ درصد است.

وی بیان کرد: اتفاقات خوب و رو به پیشرفت گلستان در حالی رقم می خورد که سایه رشد اقتصادی منفی بر پیکره همه نظام های اقتصادی دنیا مشهود است.

استاندار گلستان همچنین خبر و عناصر خبری را یکی از مولفه های حیات در هزاره سوم و زندگی صنعتی دانست و افزود: در زندگی نوین و برخط امروز اگر خبر آلوده، غیر واقع و غلط برای مخاطب و اهالی جامعه منتشر شود  آسیب های مختلفی در حوزه های اجتماعی  سیاسی و اقتصادی بر جای می گذارد.

حق شناس خاطرنشان کرد: همانطور که انسان برای زندگی سالم به عوامل حیاتی نیاز دارد؛ خبر هم نیازی اساسی جامعه امروزی برای سهولت دسترسی به امکانات و خدمات و رفاه مناسب است.

در مراسم بزرگداشت ۸۷ سالگی ایرنا علاوه بر استاندار گلستان جمعی از مسوولان و روحانیت استان در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سخنانی بیان داشتند. 

مشروح سخنان مسوولان حاضر در این جلسه متعاقبا منتشر می شود.

همچنین در این مراسم دکتر محمدرضا نوروزپور مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در ارتباط تصویری با استاندار و مسوولان حاضر در جلسه سخنانی بیان داشت.  

بنیان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ۱۹ مرداد سال ۱۳۱۳ خورشیدی گذاشته شد؛ آن زمان با عنوان "آژانس پارس" تاسیس و شناخته شد و تا امروز به عنوان خبرگزاری رسمی و ملی به حرکت خود ادامه داده است.

  

برچسب‌ها روز خبرنگار اختصاصی ایرنا گلستان هادی حق شناس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار اختصاصی ایرنا گلستان هادی حق شناس روز خبرنگار اختصاصی ایرنا گلستان هادی حق شناس حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان گفت:پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان  است.
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود