Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:03:06 GMT

استقلال ملاثانی برنده دیدار جنجالی با شهیدقندی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۳۷۱

استقلال ملاثانی برنده دیدار جنجالی با شهیدقندی

ایسنا/خوزستان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار نیمه‌تمام تیم استقلال ملاثانی و شهیدقندی یزد اعلام کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پس از بررسی مستندات ارائه شده و گزارش داور بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و شهیدقندی یزد، استقلال با نتیجه ۳ بر صفر برنده این دیدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، استقلال ملاثانی در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور در اهواز پذیرای نماینده یزد بود که نیمه دوم این بازی به دلیل امتناع تیم میهمان برای حضور در زمین، نیمه‌تمام اعلام شد. این دیدار با حواشی‌ای از جمله درگیری و کتک کاری نیز همراه بود.

استقلال ملاثانی با این نتیجه ۴۹ امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دو کشور قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان فوتبال استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقتی تیم ما در نیمه اول چهار تعویض انجام می‌دهد یعنی مشکلاتی داریم که باید بررسی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیدسیروس پورموسوی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه امروز آنطوری که برنامه‌ریزی کرده بودیم، بازی خوب پیش نرفت و ناچار شدیم چهار تعویض در نیمه اول داشته باشیم. در نیمه دوم با تغییر سیستم به بازی برگشتیم و کار را به تساوی کشاندیم. با توجه به نتایج تیم‌های دیگر، شاید تساوی برای ما خوب نباشد، اما همین که به بازی برگشتیم و امیدمان به آینده باشد، خدا را شکر می‌کنیم.

توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت

وی در ادامه افزود: قبول کنید تیمی که چهار تغییر می‌دهد دچار مشکل است. باید در این هفته مشکلات را بررسی کنیم و آماده بازی با سپاهان شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد تقابل تیمش با سپاهان و نساجی قائمشهر در دیدارهای آینده تصریح کرد: هر پنج بازی باقیمانده برای ما سخت خواهند بود. اگر امروز برنده می‌شدیم شاید هفته بیست‌وهشتم و یا بیست‌ونهم تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شد، اما با برد نساجی تکلیف در هفته پایانی مشخص شود. باید روحیه‌مان را حفظ کنیم. درست است بازی با سپاهان، نساجی و پرسپولیس در آینده سخت است، ولی مطمئن باشید تیم ما به جدول برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران