Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@12:28:40 GMT

تمدید محدودیت‌های کرونایی تهران تا پایان مرداد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۳۹۳

ساعت 24-فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با توجه به شرایط خاص و استمرار وضعیت قرمز در تهران از تمدید محدودیت‌ها تا پایان مردادماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا زالی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در تهران از بستری شدن ۵۳۴ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان تهران خبر داد که ۱۲۷ نفر آنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دکتر زالی ۱۰,۳ درصد از مراجعه کنندگان به بخش های سرپایی بهداشتی و درمانی و ۱۷.۳ درصد مراجعان بیمارستانی نیاز به بستری در مراکز درمانی داشتند. همچنین ۴۳۲ بیمار در طی شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های تهران ترخیص شدند که این آمار نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ادامه از استمرار محدودیت‌های اعمال شده تا پایان مرداد ماه خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم مشترک استانداری تهران و ستاد مقابله با کرونای تهران؛ با توجه به شرایط خاص و استمرار وضعیت قرمز در استان شاهد تمدید محدودیت‌های اعمال شده در هفته گذشته تا پایان مردادماه خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از همکاری شهرداری تهران در لغو طرح ترافیک و استمرار اعمال محدودیت یادآور شد: بر اساس نتایج بررسی مشترک با شهرداری تهران آمار ۱۰ روز گذشته نشان می‌دهد که لغو طرح ترافیک بر میزان استفاده از حمل و نقل عمومی تغییر چندانی نگذاشته و لغو طرح ترافیک در مدیریت کاهش سفرهای درون شهری در تهران تاثیرگذار نبوده است.

دکتر زالی خاطرنشان کرد که بیشترین میزان اثرگذاری در کاهش ابتلا و بستری ناشی از استفاده منظم تر شهروندان از ماسک و افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و چرخشی شدن کارکنان بوده است که اثر خوبی نیز در بحث ترافیکی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان داده است در اولین روز اجرای طرح چرخش کارمندی ۵۳ درصد ترافیک تهران سبک تر شد که این الگوی جدید استفاده از ظرفیت دورکاری کارمندان می‌تواند یکی از راهبردهای بسیار خوب و مناسب در مجموعه مداخلات شهری در نبرد با کرونا باشد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است، گفت: در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا؛ عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان  که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می کنیم به این صورت که دفترچه های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار  می شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران