Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:54:19 GMT

راه اندازی اداره تصفیه خانه فاضلاب یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۹۳۶

راه اندازی اداره تصفیه خانه فاضلاب یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه و بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور بهبود عملکرد تصفیه، اداره تصفیه خانه فاضلاب یاسوج راه اندازی شد.

"غیضان خواهانفر" در این بازدید با اشاره به برخی نواقص موجود در تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج افزود: با راهبری صحیح تصفیه خانه بخش اعظم ایرادات فنی تصفیه خانه با راه اندازی اداره تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج هم اکنون بخوبی برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در همین راستا و به منظور بهبود عملکرد تصفیه، اداره تصفیه خانه فاضلاب یاسوج راه اندازی شد.
معاون توسعه و بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 7 نفر نیروی اداری و خدماتی در اداره تصفیه خانه فاضلاب یاسوج مستقر هستند.
خواهانفر با بیان اینکه پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب یاسوج تمامی استانداردهای لازم را دارد تاکید کرد: کلرزنی خروجی این تصفیه خانه به صورت مداوم و بر اساس ضوابط های فنی در حال انجام است.
وی تبدیل فرایند لاگون هوادهی به لاگون فعال و تصفیه سپتاژ دو پیشنهاد از سوی مشاور برای بهبود روند کار تصفیه خانه فاضلاب هستند که حدود 19میلیارد تومان هزینه در بر دارد.
معاون توسعه و بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اقدامات لازم فنی برای رفع بوی فاضلاب در تصفیه خانه انجام شد ولی باید توجه داشت که بخش اعظم بوی نامطبوع ایجاد شده در مناطق غربی شهر یاسوج ناشی از فاضلاب های سطحی است که باید شهرداری و دستگاه های متولی نسبت به ساماندهی آن ها اقدام کنند.
خواهانفر با بیان اینکه در حال حاضر حدود 37 درصد مناطق شهر یاسوج و روستاهای اقماری آن به شبکه فاضلاب وصل نیستند ادامه داد: مطالعات اتصال مناطق سررود جنوبی به شبکه فاضلاب صورت گرفته است که نیازمند تامین اعتبار برای عملیاتی شدن است.
وی بیان کرد: برای ترغیب نصب انشعاب فاضلاب توسط مشترکین فاقد امتیاز فاضلاب نیز علاوه بر کارهای فرهنگی و تبلغی باید از ابزار قانونی برای الزام مشترکین به نصب انشعاب فاضلاب نیز بهره برد.
معاون توسعه و بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فاضلاب مسکن مهر نجف آباد نیز با مطالعات انجام شده و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده قرار است که جمع آوری و با احداث خط انتقالی به اکبر آباد و سپس توسط یک ایستگاه پمپاز به خط انتقال اصلی فاضلاب شهر متصل شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، به دنبال برگزاری نشست های کارگروه کنترل حفاظت کیفی آب استان ظهر امروز اعضای این کارگروه شامل نمایندگانی از منابع طبیعی، شبکه بهداشت،محیط زیست، آب منطقه ای و آب و فاضلاب در بازدید میدانی از بخش های مختلف تصفیه خانه شهر یاسوج و روند تصفیه فاضلاب داشتند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد آب و فاضلاب راه اندازی راه اندازی شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از شست‌وشوی ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب این استان خبر داد.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از احداث ۴.۵ کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب در این استان طی یک‌سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: طی همین مدت ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان شست‌وشو شده است.

وی افزود: تکمیل و افتتاح اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز نخست تصفیه‌خانه شریفیه و گندزدایی تصفیه‌خانه فاضلاب تاکستان از دیگر خدماتی بود که با هزینه‌کرد ۷۸.۵ میلیارد تومانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین از پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبگرم خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای هشت قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب به اتمام رسیده، ۱۰ قرارداد در حال اجرا است و شش قرارداد جدید نیز منعقد کردیم.

بیرنوندی با اشاره به برگزاری مناقصات احداث بخش نخست تصفیه‌خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه‌خانه نیکویه و احداث لاگون های جدید در تصفیه‌خانه فاضلاب قزوین ادامه داد: مجموع هزینه این اقدامات به همراه ۲۴ قرارداد یاد شده ۲۷۶ میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: در حوزه پژوهشی نیز انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین، ناحیه شهری منفصل چوبیندر، ضیاآباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را داشتیم و برای مطالعات پژوهشی در زمینه بومی‌سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان عقد قرارداد انجام دادیم.

کد خبر 747608

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران