Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:56:45 GMT

احداث پردیس سینمایی مرند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۹۸۵

احداث پردیس سینمایی مرند آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاوه امشب در نشست خبری با خبرنگاران در مرند ابراز داشت: کلنگ پروژه پردیس سینمایی مرند با ۳ میلیارد تومان هزینه در ۸۰۰ متر زیر بنا به زمین زده شد که از امروز عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: ساخت المان بزرگترین میدان شهر مرند در مراحل پایانی است که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بعد از تصویب شورای شهر اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مرند خاطرنشان کرد: تهیه طرح میدان مرکزی امام بر روی پروژه جواهر تا اوایل مهر ماه امسال اجرا می‌شود.

کاوه از احداث تصفیه خانه کشتارگاه مرکزی مرند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد.

وی همچنین تصریح کرد: پارک ریحان مرند با اعتبار یک میلیارد تومان تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به پرداخت بدهی‌های شهرداری گفت: طبق توافق با تأمین اجتماعی مقرر شد در طول ۶ ماه بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی پرداخت شود.

کاوه ادامه داد: آماده در اختیار گذاشتن زمین‌ها یا ملک‌های شهرداری جهت احداث بیمارستان بابت بدهی به تأمین اجتماعی هستیم.

شهردار مرند تاکید کرد: ۸۵ درصد بودجه امسال شهرداری مرند محقق شده است.

کاوه با بیان اینکه وظیفه شهرداری خدمت رسانی است، عنوان کرد: در برخی از محلات شهر آسفالت‌ریزی بدون همیاری از مردم انجام شده و خواهد شد.

کاوه گفت: بیشترین پروانه ساختمانی در سال جاری صادر شده که پروانه ۶۰۰ واحد مسکن در شهرک ولیعصر ساده می‌شود که موجب افزایش اشتغال‌زایی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مرند نیز در این جلسه گفت: حذف مردم برابر با حذف مسئولین است و فعالیت مسئولین بدون حضور مردم معنایی ندارد.

فرامرز آخوندی تاکید کرد: امروز به ثبات در بدهکاری رسیده‌ایم و وضعیت مالی شهرداری مرند ساماندهی شده است.

وی تاکید کرد: مهمترین فعالیت در دوره پنجم شورای اسلامی شهر مرند مسقف سازی پروژه مرکز شهر بود اما معضل پیش خریداران تجاری این پروژه از بزرگترین مشکلات است.

وی همچنین گفت: بسیاری از مکان‌ها توسط شهرداری تملک شده بود بدون اینکه رضایت مالک آن اخذ شده باشد به گونه‌ای که توان مالی گذشته را در حال حاضر پرداخت می‌کنیم.

کد خبر 4997486

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند خانه سینما شهرداری ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم محرم 99 آمار کرونا ماه محرم گرگان شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، با اضافه شدن فیلم «مست عشق» به چرخه اکران، سینماهای این موسسه در ۲ روز پایانی هفته گذشته ۱۸ هزار مخاطب را جلب کردند که در روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه سینماهای ملت و باغ کتاب رکورد پرمخاطب ترین روز سال را برای خود ثبت کردند.

«پردیس سینما گالری ملت» با ۴۳ درصد ضریب اشغال صندلی که قریب به ۷ هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است که بیشترین آمار استقبال آن مربوط به فیلم‌های «مست عشق»، «تمساح خونی»، «بی بدن» بوده است.

«پردیس سینمایی باغ کتاب» که از بهمن ماه سال گذشته پس از چهار سال وقفه، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است، در ۲ روز پایانی هفته گذشته با نزدیک به ۵ هزار مخاطب، بیشترین سهم از فروش فیلم «مست عشق» را داشته است.

«پردیس سینمایی راگا» نیز از پرمخاطب‌ترین سینماهای جنوب شهر تهران، با یک سالن مدرن و ۲ سالن ممتاز، در این ۲ روز با بیش از ۵۰ درصد ضریب اشغال صندلی، بیش از ۳ هزار نفر را به سینما کشانده است.

در پردیس‌های سینمایی «تماشا» و «رازی» نیز «مست عشق»، «تمساح خونی»، «سال گربه» و «بی بدن» پرمخاطب‌ترین‌های این ۲ سینما بوده اند و هر کدام از سینماها به ترتیب تعداد ۱۸۰۰ و ۱۰۰۰ مخاطب را در ۲ روز پایانی هفته گذشته ثبت کرده اند.

موسسه تصویر شهر از موسسه های زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که مدیریت پنج پردیس سینمایی را برعهده دارد که پردیس سینما گالری ملت با ۱۲ سالن نمایش، پردیس سینمایی باغ کتاب با ۱۱ سالن نمایش، سینماهای راگا و تماشا در منطقه شهرری و یافت آباد هر کدام با سه سالن نمایش و پردیس سینمایی رازی در میدان رازی با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و علاقه‌مندان به سینما است.

کد خبر 6090010

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود