Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر شورای نگهبان گفت: دولت و دستگاه‌های مختلف، نظارت داشته باشند تا افراد مسأله‌دار که به دنبال برگزاری مراسم محرم به روش پیش از کرونا هستند، هدایت شوند و در مسیر درست قرار بگیرند تا عزاداری امام حسین (ع) با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار شود.
به گزارش آریا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (22 مرداد 1399) در جلسه این شورا با اشاره به ماه پر خیر و برکت ذی الحجه، ایام مباهله پیامبر (ص) و در پیش بودن ماه محرم گفت: ان‌شاء‌الله به برکت این ایام نورانی مشکلات از جامعه اسلامی ما و جهان اسلام رخت ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله جنتی با اشاره به حادثه انفجار بیروت اظهار داشت: مساله انفجار در لبنان به معنای واقعی کلمه یک فاجعه دردناک بود و خسارت‌های مادی و معنوی زیادی بر جا گذاشته که امیدوارم همه کشور‌های اسلامی در بازسازی و جبران خسارت‌های این کشور مقاوم کمک کنند.
وی تاکید کرد: اگرچه درباره علت این حادثه گمانه زنی‌هایی مطرح شده، اما مسائل مهم دیگری در این خصوص مطرح است که باید به دقت بررسی و نتیجه آن اعلام شود.
دبیر شورای نگهبان با اشاره به حرکت‌های مومنانه مردم کشورمان در ایام کرونا توصیه کرد که دولت و به خصوص مردم در حد توان و وسع خود به مردم حادثه دیده لبنان نیز کمک کنند.
وی در ادامه سخنان خود از پاسخ دقیق و مهم آیت‌الله سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق درباره عزاداری محرم در شرایط کرونا تشکر کرد و گفت: ایشان به درستی و به موقع شرایط برگزاری عزاداری سرور و سالار شهیدان در ایام کرونا را تببین کردند که بسیار راهگشا خواهد بود.
آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه همه باید به وظایف شرعی، اخلاقی و بهداشتی خود نسبت به شرایط کرونایی عمل کنیم، تصریح کرد: دولت و دستگاه‌های مختلف، نظارت داشته باشند تا عده‌ای از افراد مساله‌دار که به دنبال برگزاری مراسم محرم به روش پیش از کرونا هستند، هدایت شوند و در مسیر درست قرار بگیرند تا عزاداری امام حسین (ع) با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آیت الله جنتی پروتکل های بهداشتی عزاداری محرم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح سه شنبه در جمع اولیا ومربیان مدرسه شهید هندوزاده گفت: حضور شما در این جلسه نشان از آن است که به آینده فرزندانتان اهمیت می دهید.
فرمانده انتظامی استان، انتخاب صحیح دوست، رعایت اصول خود مراقبتی و اخلاقی در فاصله بین مدرسه و منزل، گزارش موارد مشکوک و خاص به مربیان و اولیا را از راه های مفید در زمینه پیشگیری از حوادث ناگوار و در برخی موارد غیر قابل جبران برای دانش آموزان دانست.

سردار فرشید اضافه کرد: کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه های استان این آمادگی را برای آموزش اقشار مختلف در حوزه های پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی دارند.

وی، با مقایسه وضعیت تحصیل در زمان گذشته با حال حاضر و امکانات فراوان برای دانش آموزان کنونی تصریح کرد: کسب آگاهی و خود مراقبتی در حوزه استفاده از برنامه های فضای مجازی از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس است که از گرفتار شدن و فریب خوردن افراد از سوی افراد سودجو، برداشت های اینترنتی غیرمجاز، هتک حرمت و خدشه به حیثیت افراد جلوگیری می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین بر رعایت اصول خودمراقبتی از سوی همه شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع انواع سرقت تاکید و افزود: از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس در شرایط کنونی، نظارت جدی والدین بر معاشرت های فرزندان، نحوه رفتار و پوشش آنان و رعایت اصول ایمنی و امنیتی در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت و دیگر جرائم است که جا دارد از همکاری خوب والدین و عموم شهروندان قدردانی کنیم.

کد خبر 6093280

دیگر خبرها

  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود