Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان مصلح ، مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: کارشناسان داوری هم گفتند که پنالتی نبوده است. من از این به بعد دست هایم را موقع فوتبال بازی کردن می بندم تا دیگران خودشان را به من نزنند تا داور پنالتی نگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایان مصلح ، بازیکن جنجالی و خبرساز این روز های تیم فوتبال سپاهان درباره پنالتی که در دیدار با استقلال در رقابت های جام حذفی به حریف داد توضیحاتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصلح گفت:

مثل هفته ی قبل، چه باید بشود؟ پنالتی نیست، پنالتی می گیرند. نمی دانم اگر با من مشکل شخصی دارید بگویید. کارشناسان داوری هم گفتند که پنالتی نبوده است. من از این به بعد دست هایم را موقع فوتبال بازی کردن می بندم تا دیگران خودشان را به من نزنند تا داور پنالتی نگیرد.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان استقلال جام حذفی استقلال جام حذفی سپاهان شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای

به گزارش "ورزش سه"، دیپای هرگز نتوانست مهاجم مورد انتظار برای اتلتیکو نشان دهد. او که از بارسا به اتلتیکو پیوست، در فصلی که برای این تیم اصلا خوب پیش نرفت و تنها برای کسب سهمیه می جنگد، نیمی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.

دیپای آخرین بار در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر دورتموند مصدوم شد و دیگر نتوانسته برای تیمش به میدان برود ولی او دیروز به تمرینات برای بازی با مایورکا اضافه شد. دیداری که امشب برگزار خواهد شد.

سیمئونه وقتی با سوالی در مورد وضعیت مصدومیت دیپای روبه‌رو شد، پاسخی کنایه‌آمیز داد: «بله، امروز دیدم که او تمرین کرد. به هر حال چیزی به یورو 2024 نمانده و این برای او انگیزه خوبی است. به همین دلیل مطمئنم در هفته های پیش رو او با 100 درصد توانش به ما کمک خواهد کرد. همیشه وقتی یورو نزدیک می شود، برخی بازیکنان دو برابر در زمین تلاش می کنند چون می خواهند در بهترین فرم به این رقابت ها برسند.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • حمله ستاره استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان +عکس
  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس