Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهران عالم‌زاده شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح بوستان نرگس در پویش افتتاح شهرداری کرمان افزود: همواره تلاش کردیم با توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق شهر، به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار، گام بلندی در راستای رفع مشکلات شهروندان برداریم.

وی اظهار داشت: در همین راستا نیز ساخت بوستان در عمق محله‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویش افتتاح شهرداری کرمان به ایستگاه هفتم رسید

با حضور شهردار کرمان و رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر، بوستان «نرگس» در شهرک بنی‌هاشم به بهره‌برداری رسید.

شهردار کرمان با اشاره به پویش افتتاح شهرداری کرمان با شعار هر هفته یک افتتاح گفت: بوستان نرگس، هفتمین بوستانی است که در این پویش به بهره‌برداری رسید.

وی مساحت بوستان نرگس را سه هزار متر مربع دانست و افزود: شهرک بنی‌هاشم از محله‌های هدف بازآفرینی است و افتتاح این بوستان می‌تواند در ارزش‌آفرینی این محله تأثیر زیادی داشته باشد.

عالم‌زاده با بیان اینکه این بوستان به وسایل ورزشی و تجهیزات استاندارد مجهز شده است، عنوان کرد: در طراحی و امکانات این بوستان، فضا و امکاناتی برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده است. رعایت استانداردسازی در طرح‌های شهرداری کرمان

سرپرست شهرداری منطقه یک شهر کرمان نیز با اشاره به اینکه برای تجهیز این بوستان، از وسایل و امکانات با کیفیت و استاندارد استفاده شده است، گفت: بوستان «نرگس» به فضای سبز، وسایل ورزشی، میز شطرنج، آلاچیق، آب‌سردکن، مسیر دوچرخه و زمین ورزشی چندمنظوره مجهز شده است.

محمدحسین مؤمنی با بیان اینکه ساخت مکان‌های تفریحی و ورزشی ازجمله بوستان‌ها، یکی از مطالبات به‌حق شهروندان به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار است، گفت: با توجه به اینکه شهرک بنی‌هاشم از محله‌های کم‌برخوردار شهر کرمان است؛ این‌گونه اقدامات می‌تواند تأثیر بسزایی در توسعه اجتماعی و فرهنگی این شهرک داشته باشد.

برچسب‌ها  سید مهران عالم‌ زاده کرمان شهرداری کرمان فضای سبز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان شهرداری کرمان فضای سبز کرمان شهرداری کرمان فضای سبز شهرداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه شش تبریز، تاکنون به میزان ۲۸۸۰ تن آسفالت طی هفته گذشته توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش تبریز و کارگاه امانی خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: در این طرح، بهسازی معابر از جمله مسیرهای سه‌راهی فرودگاه، جاده کندروی قوناخلارباغی، شهرک امام خمینی (ره)، کوی پلیس و شهرک شهید دکتر بهشتی، خیابان خطیب، جاده سنتو و مایان به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان نوبری تصریح کرد: بهسازی معابر اصلی و فرعی به ویژه محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده است.

کد خبر 751022

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران