Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@18:15:41 GMT

معاملات بورس دو نوبتی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۱۷۴

معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: با موافقت سازمان بورس، معاملات بازار بورس تهران از ۲۷ مرداده دو نوبتی می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای محمود گودرزی درباره جزئیات دو نوبتی شدن زمان معاملات بازار سرمایه افزود: در جلسه به جمع بندی نهایی درباره زمان بندی معاملات بازار سرمایه رسیدیم و بر این اساس از ۲۷ مرداد معاملات بورس با زمان بندی یکسان دو نوبتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فراورده‌های نفتی کک، فلزات اساسی و هلدینگ‌های چند رشته‌ای در نوبت دوم معامله می‌شوند.
معاون بازار شرکت بورس تهران تصریح کرد: در نوبت اول از ساعت ۸:۳۰ الی ۸:۴۵ زمان سفارش گیری است و از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۱:۴۵ معاملات ادامه دارد و در نوبت دوم نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۲:۱۵ سفارش گیری و از ساعت ۱۲:۱۵ الی ۱۵:۱۵ معاملات ادامه خواهد داشت.
گفتنی است پیشتر مدیرعامل بورس تهران دو زمانه شدن معاملات را از ۱۹ مرداد اعلام کرده بود که به علت فراهم نشدن زیر ساخت ها، معاملات به روال گذشته انجام می‌شد. برچسب ها: بورس ، معاملات ، زمان بندی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بورس معاملات زمان بندی دو نوبتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد