Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر عامل موسسه خیریه باب الحوائج به همراه رئیس اداره بهزیستی رامهرمز در مراسمی از خبرنگاران فعال در امر اطلاع رسانی تقدیر کرد.

ویسی رئیس اداره بهزیستی رامهرمز ضمن تشکر از فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی خبرنگاران فعال در امور خیریه گفت: تنها موسسه خیریه‌ای که تحت نظر بهزیستی رامهرمز مجوز دارد موسسه خیریه باب الحوائج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید ممبینی مدیر عامل موسسه خیریه باب الحوائج نیز بیان داشت: روز خبرنگار که نشان دهنده رسالت و مسیر درست بیان خبر و ارائه گزارشات لازم به صورت مستند و دقیق به مردم است به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک می‌گوییم و از ویسی مدیر بهزیستی شهرستان و دیگر همکاران گرامی شان تقدیر و تشکر می‌کنیم که جهت برطرف کردن و شاد کردن نیازمندان واقعی جامعه درحال تلاش و خدمت هستند.

او با اشاره به اینکه این موسسه مجوز خود را از سال ۹۶ از بهزیستی خوزستان دریافت و زیر نظر بهزیستی شهرستان درحال انجام خدمت است عنوان کرد: کمک به ایتام، کمک به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، کمک به زنان سرپرست خانوار، کمک به خانواده‌های زندانی، کمک هزینه دارو و درمان، کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه زندگی و توزیع سبد کالا بین نیازمندان قسمتی از فعالیت‌های این موسسه است.

ممبینی افزود: تمام هزینه‌های موسسه از کمک‌های مردمی و خیرین جمع اوری و باتوجه به شرایط خانواده‌ها هزینه می‌شودو مردم و خیرین به موسسات و ngo‌های خیریه اعتماد بیشتری داشته که با اعتماد سازی ۲ طرف مشکلات بیشتری از مردم شهر را برطرف نموده و دست در دست هم به طرف ایرانی آبادتر و عاری از هرگونه ادم نیازمند پیش برویم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز خبرنگار اصحاب رسانه موسسه خیریه موسسه خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام

ایسنا/ایلام نشست شورای اداری استان ایلام فردا، ۱۳ اردیبهشت با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با موضوع «تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت» برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام اعلام کرد این نشست، فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در سالن آمفی‌تئاتر فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، نهادها، مدیران بانک‌ها، شهرداران سراسر استان، مدیران‌عامل شرکت‌ها و ... به همراه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)