Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر جنسیت: آقا با روابط عمومی قوی مسلط به کلیه امور رایانه ای نرم افزار - اینترنت راه اندازی، نگهداری و عیب یابی سیستم ها آشنایی با شبکه تسلط به ورد، اکسل و امور دفتری، اداری و ICDL حضور دائم در دفتر به صورت تمام وقت توانایی حداقل 220 ساعت کار در ماه و همکاری بلندمدت حداکثر سن 35 سال ارائه تضمین مناسب ساعت کار: 8 الی 18 حقوق پایه به صورت ساعت کاری بیمه دارای شرایط ارتقاء شغلی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را فقط در قالب WORD ،PDF به ایمیل یا تلگرام یا واتس اپ زیر ارسال نمایند که بعد از بررسی رزومه ها ملاقات حضوری صورت خواهد گرفت و یا ‌با شماره‌ تلفن ثابت زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال رزومه و سوابق کاری خواهشا با عنوان شغلی و به صورت متن ورد لازم و ضروری است. اطلاعات تماس تلفن 02166942381 تلگرام 09125448819 واتساپ 09125448819 ایمیل hajheydari.esmail@gmail.com

 

پربیننده ترین ۳۲هزار نفر در آموزش و پرورش جذب می‌شود استخدام کارمند فروشگاه در شرکت اسپار ایرانیان در تهران استخدام مهندس عمران در خراسان رضوی استخدام مهندس عمران در کرمانشاه استخدام کارمند منابع انسانی درشرکت پیشتاز طب زمان در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره