Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرمسعود فاطمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین فعالیت‌های فرهنگی واحد علوم پزشکی تهران اظهارکرد: طی این مدت خوشبختانه جلسات متعددی را با تشکل‌ها از جمله بسیج دانشجویی و تشکل مستندسازی شهید آوینی برگزار کرده‌ایم تاضمن بهره گیری از نقطه نظرات آن‌ها، بتوانیم برنامه جامعی را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در سال تحصیلی جدید تدوین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای که تشکل مستندسازی شهید آوینی متولی برگزاری آن‌ هستند، در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. درواقع برپایی جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای، نقطه عطفی در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران محسوب می‌شود که می‌تواند بستری برای شناسایی استعدادهای درخشان در حوزه فیلم سازی و هنر انقلاب اسلامی فراهم کند.

فاطمی ادامه داد: بخش قابل توجهی از فعالیت‌های فرهنگی را در سال تحصیلی جدید، به صورت مجازی پیگیری خواهیم کرد؛ چرا که امروز فضای مجازی می‌تواند به عنوان بستری جامع برای فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی، مورد استفاده دانشجویان قرار بگیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم پزشکی تهران با اشاره به فعالیت‌های مرکز مشاوره این واحد دانشگاهی تصریح کرد: مرکز مشاوره دانشگاه به صورت 24 ساعته پاسخگوی دانشجویان و خانواده‌ها خواهد بود و آن‌ها می‌توانند مسائل مختلف اجتماعی و روانی خود را با مرکز مشاوره دانشگاه در میان بگذارند. متقضیان می‌توانند با شماره تلفن‌های مرکز مشاوره که در سایت دنشگاه درج شده، نسبت به ارتباط گیری با مشاوران این مرکز اقدام کنند.

وی تدوین برنامه‌های جامع برای تشویق دانشجویان به ورزش خانگی را یکی از اولویت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد علوم پزشکی تهران دانست و گفت: ما به دنبال تدوین برنامه‌های تربیت بدنی خانگی برای جلوگیری رخوت و رکود در دانشجویان هستیم که امیدواریم این برنامه در سال تحصیلی جدید پس از انجام جلسات با کارشناسان ورزشی دانشگاه، در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

فاطمی با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های مشاوره‌ای واحد علوم پزشکی تهران عنوان کرد: راه‌اندازی مراکز جامع روانشناسی با همکاری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، از دیگر اقدامات ما در زمینه تقویت زیرساخت‌های مشاوره‌ای خواهد بود. فعالیت‌های این مراکز از مراکز مشاوره‌ای امین گسترده‌تر است به طوری که تمامی فرآیند‌های مشاوره از جمله مراجعه و درمان و ارجاع به روانپزشک را نیز شامل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراکز جامع روانشناسی، یک فیلد آموزشی برای دانشجویان روانشناسی خواهد بود که می‌توانند با انواع و اقسام مشکلات و اختلالات روانی سر و کار داشته باشند. این مراکز زیر مجموعه بیمارستان‌های واحد علوم پزشکی تهران فعالیت خواهند داشت؛ همچنین واحدهایی هم که دارای امکانات زیرساختی مناسب هستند، می‌توانند با اخذ مجوز از معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد، اقدام به راه‌اندازی این مراکز کنند.

انتهای پیام/

108 / 167 مراکز جامع روانشناسی میرمسعود فاطمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ورزش خانگی مرکز مشاوره امین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ورزش خانگی مرکز مشاوره امین واحد علوم پزشکی تهران فعالیت های فرهنگی آزاد اسلامی مرکز مشاوره مشاوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با ارائه گزارشی از فعالیت گروه جهادی الکفیل در زنجان اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی توسط با محوریت کمیته امداد؛ هماهنگی گروه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد به عنوان بانی اصلی و همراهی تنگاتنگ ورزش و جوانان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه خدمات در قالب پزشکی و دندانپزشکی و بینایی سنجی و عینک و سایر خدمات تخصصی و اعصاب ارائه شد، اضافه کرد: حدود ۲ هزار خدمت در این مدت ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: هزینه کمیته امداد برای بحث ارائه خدمات دندانپزشکی و عینک قریب به ۶ میلیارد ریال بود.

صالحی همچنین با قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری در اجرای این طرح گفت: خوشبختانه مثل همیشه مراکز نیکوکاری در اجرای این طرح پای کار بودند.

وی ادامه داد: در کنار ارائه این خدمات غرفه‌های مشاوره برای ارائه مشاوره‌های شغلی، مشاوره خانواده از طریق کلینیک رز، مشاوره گروهی از طریق بسیج حقوقدانان و وکلای همکار کمیته امداد انجام و غرفه حجاب و عفاف نیز دایر شد.

کد خبر 6097810

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد