Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام سید علی ولایتی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت برگزاری عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و رعایت نکات بهداشتی برای برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم گفت: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم عزاداری ماه محرم و توجه به حفظ سلامت مردم، هیات‌های عزاداری برای فعالیت ملزم به اخذ مجوز از سامانه بیرق و اداره تبلیغات اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید علی ولایتی نسب افزود: ۱۸۰ هیات عزاداری در شهرستان کهگیلویه فعالیت دارند که برای فعالیت در ماه محرم با نامنویسی در سامانه بیرق از شرایط بهداشتی و قوانین در نظر گرفته شده برای برپایی مراسم عزاداری آگاه می‌شوند و پس از نام نویسی در این سامانه از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز مجوزهای لازم را باید اخذ کنند.
او به اهمیت اجرای این طرح اشاره کرد و اضافه کرد: با اجرای طرح نام نویسی هئات‌های عزاداری در سامانه بیرق و اخذ مجوز از اداره تبلیغات اسلامی، کمک بزرگی به حفظ سلامت مردم و جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس منحوس کرونا خواهد شد که این نکته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   حجت الاسلام ولایتی نسب افرود: هیات‌های عزاداری تا ۲۴ مرداد ماه مهلت دارند که در این سامانه نام نویسی و مجوز لازم را اخذ کنند که در غیر این صورت اجازه برگزاری مراسم عزاداری به هیات‌های بدون مجوز داده نمی‌شود.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت های مذهبی اخذ مجوز کهگیلویه و بویراحمد اداره تبلیغات اسلامی مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!