Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:41:24 GMT

افزایش ۳۰ درصدی داوطلبان کنکور در اشنویه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۶۰۱

افزایش ۳۰ درصدی داوطلبان کنکور در اشنویه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عبدالسلام مام‌عزیزی  فرماندار اشنویه روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری کنکور سراسری در اشنویه با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تعداد داوطلبان کنکور سراسری در مقایسه با سال گذشته، گفت: امسال یک‌هزار و ۷۱۰ نفر در این شهرستان در کنکور سراسری شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مام‌عزیزی افزود: از این تعداد، ۸۴۱ نفر دختر و ۸۶۹ نفر پسر هستند که با هم به رقابت می‌پردازند.

 فرماندار اشنویه با بیان اینکه آزمون سراسری در اشنویه نظیر سایر شهرهای ایران در چهار گروه آزمایشی برگزار می شود، بیان کرد: امسال این آزمون در چهار روز برگزار می شود و ۲ حوزه اصلی برای برگزاری پیش بینی شده‌است.

این مسئول اظهار داشت:حوزه اصلی در دانشگاه پیام نور این شهرستان است و حوزه فرعی شامل سه سالن در اداره تربیت بدنی است که تمهیدات لازم برای تجهیز آن اندشیده شده‌است.

مام عزیزی گفت: تمامی سالن‌ها و مراکز آزمون به صورت کامل ضدعفونی می‌شوند و کارشناسان بهداشت نیز در محل آزمون حضور دارند تا آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری داوطلبان کنکور پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۴ متقلب کنکور دستگیر شده اند / ۶۰ نفر به دلیل سیل به آزمون نرسیدند
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها