Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عباس سروری دبیر ستاد نماز جمعه کرمانشاه با درخواست از نمازگزاران برای رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت خود گفت: از عموم نمازگزاران خواهش می‌کنیم برای حفظ سلامت خود و سایر مومنان، مهر نماز، سجاده و ماسک همراه داشته باشند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه با اعلام اینکه این اولین نماز جمعه سال ۹۹ در کرمانشاه است گفت: قرار است فردا نماز جمعه کرمانشاه به امامت آیت الله مصطفی علما و در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروری ضمن ابراز خرسندی از عبور شهر کرمانشاه از بحران و در وضعیت زرد قرار گرفتن آن گفت: حفظ سلامتی نماز گزاران از اولویت‌های اصلی ستاد نماز جمعه است.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی ویروس کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا، هدف از برگزاری این اجلاس را هم افزایی نیرو‌های مردمی و سازماندهی شده مروج فرهنگ نماز و شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های پیش رو در تبلیغ نماز و ارائه راهکار‌های متناسب با آن بیان کرد.
حجت الاسلام محمد هادی باقی افزود: شناخت بهتر و دقیق‌تر فعالیت‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ نماز و ارزیابی و توانمند سازی مبلغان از دیگر اهداف این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد