Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@13:24:50 GMT

سرمربی سپاهان رسما معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۲۴۳

سرمربی سپاهان رسما معرفی شد

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، میگوئل تکسیرا رسماً بعنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان معرفی شد تا بازی‌های پیش رو را هدایت کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، مهندس نیکفر رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه سپاهان به همراه سیدعلی پزشک سخنگوی باشگاه و مهندس لطفی از دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه باحضور در محل تمرین طلایی پوشان، میگوئل تکسیرا را رسماً بعنوان سرمربی تیم معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مهندس نیکفر ضمن تشکر از زحمات آقای قلعه نویی در طول دو فصل حضور در تیم سپاهان برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

وی خطاب به بازیکنان گفت: مذاکرات لازم با آقای تکسیرا انجام شده و به وی اختیاراتی داده شده و قطعاً حمایت‌های لازم نیز از طرف باشگاه انجام خواهد شد.

مهندس نیکفر از بازیکنان خواست آنچه را که تا به اینجای کار اتفاق افتاده است فراموش کرده و با همدلی و تلاش بیشتر با تبعیت از دستورات میگوئل، تکسیرا به موفقیت در دو بازی آینده بیندیشند.

کد خبر 438594

منبع: ایمنا

کلیدواژه: میگوئل تکسیرا سپاهان تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال باشگاه سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در این نشست درخصوص خدمات مخابراتی سطح شهر شاهرود و افزایش همکاری و تعاملات دو جانبه برای خدمات‌رسانی بهتر بحث و تبادل نظر شد.

مهندس مجید دارائی توسعه زیرساخت‌های مخابراتی را شرط تحقق شهر هوشمند دانست و عنوان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و سرویس‌ها و خدمات مبتنی بر آن، به هیچ عنوان بدون تأمین زیرساخت‌های مخابراتی امکان‌پذیر نبوده و این توسعه نیازمند همکاری بیش از پیش مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری‌هاست.

مدیر مخابرات استان سمنان هدف برگزاری این نشست را صدور مجوزهای لازم جهت انجام عملیات اجرایی برای پروژه نجما و توسعه زیرساخت فیبرنوری (FTTH)، با محوریت افزایش کیفیت و سرعت اینترنت در شهر شاهرود عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تمامی تلاش مجموعه مخابرات سمنان در جهت ارائه سرویس‌های با کیفیت به مشتریان است و در این راستا تعاملات و هماهنگی‌های دو طرفه درخصوص توسعه فیبرنوری با شهرداری صورت خواهد گرفت.

در ادامه مهندس احمدی، شهردار شاهرود ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران مخابرات استان، از تلاش‌های خالصانه مهندس دارائی و مدیریت و مجموعه مخابرات شهرستان شاهرود قدردانی کرد.

گفتنی است در این نشست که با حضور مدیر مالی مخابرات استان و مدیر مخابرات شهرستان شاهرود در محل شهرداری انجام شد، موضوع پروژه‌ی غیر هم‌سطح میدان ولایت شاهرود نیز عنوان و مورد بررسی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903122

دیگر خبرها

  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم