Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی، پیش‌بینی می‌شود وزش باد در ساعات بعد از ظهر شدّت بیشتری پیدا کند.

او فزود: بر همین اساس آسمان  خراسان رضوی تحت تاثیر این پدیده جوی شاهد وزش باد همراه با گرد و خاک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از فردا نیز بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود به طوری که تا اواسط هفته آینده برای مناطقی از این استان به خصوص نواحی بادخیز، وزش باد شدید به صورت موقت همراه با گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود که کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت نیز در این ایام دور از انتظار نیست.
فاروقی بیان کرد: طی این روز‌ها به خصوص برای مناطق کوهستانی نیمه شمالی استان افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و بر همین اساس در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده شاهد بارش پراکنده و خفیف در این مناطق خواهیم بود.
او تصریح کرد: از روز یکشنبه هفته آتی روند کاهش دمای هوا در استان آغاز می‌شود که اطلاعات تکمیلی گزارش خواهد شد.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: دمای هوای مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۱ و ۳۶ درجه سلسیوس در نوسان بود.
فاروقی اظهار کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
او افزود: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا وضعیت هوا کیفیت هوای مشهد خراسان رضوی پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست با مدیران اقتصادی این استان گفت: حضور سه هزار بازرگان از صد کشور در اکسپو تهران که با فعالیت ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی همراه است، می‌تواند نمایشگاهی از توانایی‌های خراسان رضوی و محصولات صادراتی آن باشد.   حسن نوری‌زاده اظهار کرد: اگرچه نمایشگاه‌های ایران اکسپو از سال ۱۳۹۲ شروع به کار کردند، اما این ششمین بار است که این نمایشگاه مهم اقتصادی برپا می‌شود و ما نیز باید حضور درخشان و پرتعاملی را از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت در اکسپو ۲۰۲۴ داشته باشیم.   در این جلسه توانا، سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی جزییات برنامه‌های پیش بینی شده برای شرکت در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ را تشریح کرد.   همچنین مدیران دستگاه‌های اقتصادی و میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شرکت فعال در این نمایشگاه را ارائه کردند.   ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از دو هزار تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از تاریخ هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد