Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد مقدس گفت: المان‌هایی برای اکران تصاویر شهدای والا مقام بر مزار آن‌ها در بهشت رضا(ع) مشهد مقدس نصب شد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی اظهار داشت: در راستای ارشادات مقام معظم رهبری و حمایت شهردار مشهد و با هدف تعظیم و تکریم خانواده شهدا، نصب المان‌هایی برای اکران تصاویر شهدای والا مقام بر مزار آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای استفاده از نظرات و پیشنهادات خانواده معظم شهدا در طراحی المان‌ها، جلسات متعددی با حضور آنان و مسئولان مربوطه برگزار و طرح المان به تصویب رسید.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد بیان کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۳۵۰ المان با هزینه حدود ۴۵۰ میلیون تومان تهیه و بر مزار شهدای والا مقام در بهشت رضا(ع) نصب شده است.

مهدوی دامغانی خاطرنشان کرد: با حمایت شهردار و با تامین بودجه مورد نیاز در سال جاری، برمزار سایر شهیدان واقع در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) نیزالمان نصب خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال خانواده‌های معظم شهدا از این طرح اضافه کرد: نصب این المان‌ها سبب ایجاد شوق و دلگرمی در بین خانواده شهدا، به زمینه مادران شهدا که از ابتدای شروع این طرح در کنار ما بودند، شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا می‌توانند با مراجعه به واحد فرهنگی بهشت رضا(ع) یکی از المان‌های پیش بینی شده را انتخاب کنند تا پس از طی فرآیندهای مورد نیاز، المان مورد نظر بر مزار شهید بزرگوار نصب شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تصویر شهدا بهشت رضا ع المان ها بر مزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری خراسان رضوی و مشاور استاندار در امور ایثارگران صبح امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، حسین شرافتی در این نشست بر ضرورت نگاه ویژه به وضعیت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و مدافعین حرم تیپ فاطمیون جامعه اتباع و مهاجرین خراسان رضوی تأکید نمود و بیان داشت ساماندهی این گروه از اتباع در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به در دستور کار بودن مستمر بازدید، سرکشی و تکریم خانواده های شهدا  و ایثارگران اتباع توسط این اداره کل، خاطر نشان ساخت: مطابق با سیاستهای راهبردی سازمان ملی مهاجرت طرحها و برنامه های مختلفی جهت رسیدگی و ساماندهی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین خارجی کشور تدوین و به مرحله اجرا رسیده است.

امیرالله شمقدری نیز در این نشست ضمن قدردانی از خدمات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خراسان رضوی در قبال خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین استان بر ضرورت ادامه روند خدمت صادقانه و بشردوستانه به ایشان تأکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد