Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خسروپور از توزیع بسته‌های معیشتی بین مسئولان خانه‌های قرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام به منظور حمایت از خانه‌های قرآنی شهری و روستایی که در ایام کرونا تعطیل و متضرر شدند، انجام شد.

محمدرضا خسروپور کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دیواندره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی بین 20 نفر از مسئولان خانه‌های قرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی به همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی تامین شد، عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا در چند ماه اخیر بسیاری از کسب و کارها تعطیل و متضرر شدند.

 

وی اضافه کرد: یکی از کسب و کارهایی که از شیوع بیماری کرونا دچار خسران شدند همین فعالیت‌های قرآنی بودند که با شیوع این بیماری تعطیل شدند و این تعطیلی متأسفانه ضررهای مادی و معنوی زیادی به این بخش‌ها وارد کرده است.

 

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره اضافه کرد: حمایت از خانه‌های قرآنی شهری و روستایی در شهرستان دیواندره از اولویت‌های اداره تبلیغات اسلامی است.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی شهرستان دیواندره خانه قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بسته های معیشتی شهری و روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان پیش از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم امروز همزمان با سراسر کشور در ۲ شهر بانه و سنندج برگزار شد.

بهرام مرادی افزود: در این آزمون ۱۹۸ حافظ قرآن کریم در سه رشته ۱۰، ۲۰ و سی جز قرآن کریم شرکت کردند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: از مجموع شرکت کنندگان ۱۶۴ نفر در حوزه سنندج و ۳۴ نفر نیز در شهرستان بانه در این آزمون قرآنی شرکت کردند.

مرادی با اشاره به اینکه امسال تعداد بانوان شرکت کننده بیش از آقایان است، افزود: ۱۱۶ نفر از شرکت کنندگان را خواهران و ۸۲ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: از نوجوانان ۹ ساله تا قاریان بالای ۷۰ سال در این آزمون تخصصی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون افراد روشندل و معلول نیز شرکت داشتند، اضافه کرد: حضور چنین افرادی در آزمون‌های قرآنی بیانگر عزم و اراده آنها در یادگیری کلام الهی است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به صورت کتبی برگزار بود و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی می‌توانند در مرحله شفاهی نیز شرکت کنند.

کد خبر 6095636

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود