Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود : ماه محرم امسال بر رویکرد ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید می‌شود و این دستورالعملها باید برای همه محیطهای برگزاری عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآورشد : امسال به دلیل انتشار ویروس کرونا ماه محرم و عزاداری‌های حضرت امام حسین (ع)  نسبت به گذشته متفاوت است و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم سلامت سوگواران را تضمین کنیم

به گفته وی مهم‌ترین اصل در اجرای دستورالعمل های بهداشتی، همراهی و رعایت این مسائل توسط مردم است و در صورتی ‌که مشارکت مردمی باشد، اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون  استاندار قزوین گفت : در برنامه ریزی محرم امسال تلاش می شود علاوه بر جلوگیری از انتشار و شیوع بیماری کرونا ،  مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان به صورت مطلوب و شایسته برگزار شود.

وی افزود: انشاالله اقدامات محرم امسال در سه محور هماهنگی،  اقناع و اطلاع رسانی کامل انجام می شود تا مردم در جریان برنامه ها و چگونگی برگزاری مراسم سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین (ع) قرار گیرند.

حبیبی یادآورشد : امسال تاکید بر ضوابط از جمله ممنوع بودن جابجایی هیئت ها و دسته های عزداری ، استفاده از ماسک و کاهش ساعات های مراسم عزاداری است.

وی بر لزوم طراحی و ترویج الگوهایی برای محرم امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت : طرح هر خانه یک حسینیه با نصب پرچم سیاه بر درب منازل از جمله این طرح ها است.

معاون استاندار قزوین گفت : مراسم سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) امسال پررنگ تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد لذا عزاداری ها را به درب منازل خواهیم برد و فضاهای شهر و روستا، منطقه ، خیابان ، کوچه و خانه ها را فضای حسینی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد که محرم امسال عطر و بوی محرم حسینی را با برنامه ریزی های مناسب در جای جای استان قزوین به مشام می رسانیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین هیأت عزاداری پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین هیأت عزاداری ویروس کرونا استان قزوین هیأت عزاداری حضرت امام حسین محرم امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)