Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی کیا، گفت: امروزه با توجه به هجمه های وارده به دین اسلام و تشیع شبهاتی را به وجود آورده که رفع آن از رسالت های رسانه های دینی است.

سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رسالت رسانه های دینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رسانه ها در دنیای امروزی نقش تاثیرگذاری برروی جوانان دارند و می تواند از ظرفیت های خود در مسائل دینی استفاده کنند‌‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش عالمان و متفکران دینی در رسانه هابرای تبلیغ دین ، افزود: عالمان و متفکران دینی طبیعتا بیشتر  می توانند از ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه های دینی در تیلیغ دین و روشنگری به اذهان عموم  به ویژه جوانان استفاده کنند .

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروزه با شیوع ویروس کرونا شبهاتی به وجود آمده که مطرح کردن این شبهات و پاسخ دهی مناسب به آنان از رسالت های رسانه های دینی و مذهبی است .

جسینی کیا خاطر نشان کرد: برخی از رسانه های ضد دینی با به کار گیری ذهن جوانان سعی در انحراف آنان داشته و با به کار گیری شیوه های جدیدو متناسب با سلایق جوانان می توان آنان را جذب کرد .

وی در پایان تصریح کرد: حوزه ی علمیه و دیگر کارشناسان دینی با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ، جلسات ، انتشار کتاب و مقاله و استفاده مناسب از رسانه های مذهبی و دینی می توانند در القای معارف دینی به مردم گام مهمی بردارند.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: رسالت دینی رفع شبهات رسانه های دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود