Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شیوع کرونا و نداشتن بیمارستان٬ تعیین تکلیف وضعیت بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان یک ضرورت بسیار جدی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از راز و جرگلان٬ محمد وحیدی امروز در شورای اداری شهرستان راز و جرگلان اظهار داشت: استاندار خراسان شمالی برای کاهش دردهای اقتصادی و اجتماعی مردم استان تلاش‌های زیادی دارد و به دنبال ارتقا شاخص های استان در بخش های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خروجی و نتیجه وحدت موجود در شهرستان راز و جرگلان باید موجب ارتقا همه ظرفیت‌های طبیعی و انسانی شهرستان باشد. همه به دنبال پیشرفت و توسعه هستیم که مهم‌ترین دلیل برای پیشرفت یک منطقه٬ توسعه امور زیربنایی است.

نماینده مردم 5 شهر استان خراسان شمالی در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات ساختاری٬ عمرانی و بودجه‌ای شهرستان راز و جرگلان٬ نصریح کرد: شهرستان راز و جرگلان در حوزه راه وضعیت خوبی ندارد در حالی که راه یکی از عوامل جذب سرمایه گذار است. هم‌چنین با توجه به شیوع بیماری کرونا٬ حوزه سلامت در شهرستان راز و جرگلان باید تعیین تکلیف شود که همکاری و تعامل همه دستگاه ها را می‌طلبد.

خراسان شمالی| سیلاب‌های مرداد بیش از 15 میلیارد تومان خسارت به شهرستان راز و جرگلان وارد کرداستاندار خراسان شمالی در بازدید از ‌تسنیم: سپاه پاسداران در شهرستان راز و جرگلان بیمارستان می‌سازدحضور جهادی روحانیون بجنوردی در مناطق سیل‌زده راز و جرگلان به روایت تصویر

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:  جهش تولید٬ زمانی اتفاق می‌افتد که رفع موانع تولید را داشته باشیم. با سخنرانی، شعار داد و بنر زدن مشکلات برطرف نمی‌شود. خراسان شمالی در حوزه نوغانداری به لحاظ کیفیت نخ ابریشم نخستین استان در کشور است ولی تاکنون تولیدات خوبی در این زمینه ایجاد نشده است. به دنبال تکمیل زنجیره تولید این حوزه با حمایت سطح ملی هستیم.

وی ادامه داد:  ایجاد زنجیره تولیدات دامی به ویژه پشم و توسعه حوزه اسب‌داری از دیگر موضوعاتی است که دنبال خواهیم کرد. هم‌چنین محل نگهداری گندم و آرد در شهرستان نداریم که از محل صرفه جویی صنعت حمل و نقل در این حوزه می‌توانیم سرمایه گذاری مولد ایجاد کنیم.

انتهای پیام/311/ح

R7719/P/S6,55/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون بهداشت و درمان بهداشت و درمان بیشتر بخوانید... اوشان، فشم و میگون فاقد هر گونه امکانات بهداشتی، آموزشی و امنیتی است قم| برای ادارات بی‌اعتنا به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرونده تشکیل می‌شود قم| مراسم عزاداری محرم در مکان‌های روباز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اوشان، فشم و میگون فاقد هر گونه امکانات بهداشتی، آموزشی و امنیتی است قم| برای ادارات بی‌اعتنا به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرونده تشکیل می‌شود قم| مراسم عزاداری محرم در مکان‌های روباز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون بهداشت و درمان بهداشت و درمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد ۳ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۴ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۵ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۶ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۷ هزینه درمان هر بیمار کرونایی چقدر است؟ ۸ ۹۵ درصد مطالبات گندم کاران خراسان جنوبی پرداخت شد مهمترین اخبار استانها وزیر راه در گفت‌و‌گو با تسنیم: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود اصفهان| خطر حذف از فهرست میراث یونسکو "میدان نقش جهان" را تهدید می‌کند گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ نماینده فومن و شفت در مجلس: واردات بی‌رویه برنج توسط واسطه‌گران/ برنج به‌نفع دلا‌ل‌ها قد می‌کشد مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد تذکر ۱۹ نماینده مجلس به شریعتمداری درباره حق مسکن کارگران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت و درمان بهداشت و درمان کمیسیون بهداشت و درمان بهداشت و درمان رعایت پروتکل های بهداشتی شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت

ایسنا/خراسان شمالی چندین پروژه‌ بهداشتی و درمانی خراسان شمالی امروز شنبه(هشتم اردیبهشت ماه) به مناسبت هفته سلامت با حضور دکتر سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی و افتتاح شد.

 آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک یکی از پروژه هایی بود که امروز کلنگ زنی شد. این بیمارستان در مساحتی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع در پنج طبقه و دو فاز در محل سایت پردیس دانشگاه راه اندازی می‌شود. در فاز نخست این پروژه عمرانی با ۱۰۰ تخت احداث می شود که نقشه آن آماده و طراحی شده و در فاز دوم توسعه از ۱۰۰ تخت به ۳۲۰ تخت افزایش خواهد داشت که مطالعه آن در حال انجام است.

بیمارستان مادر و کودک در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی دارد که فاز مطالعه آن آغاز شده و ۱۰ میلیارد تومان برای مطالعات آن تخصیص پیدا کرده است. ساخت این بیمارستان به یک هزار میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

راه اندازی دستگاه ام آر آی در بیمارستان امام حسن(ع)

دستگاه پیشرفته ام آر آی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد امروز افتتاح شد. دستگاه پیشرفته ام آر آی این بیمارستان که از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های کشور است، به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تهیه شده است که محدودیت تصویربرداری برای افراد با وزن بالا را ندارد.

این دستگاه ام آر آی دومین دستگاه ام آر آی، استان است که در یک سال گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 با افتتاح این دستگاه، تعداد کل دستگاه های ام آر آی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به سه دستگاه فعال افزایش یافته است.

راه اندازی نخستین سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس خراسان شمالی

دستگاه سی تی اسکن پیشرفته، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسن (ع) بجنورد از دیگر پروژه هایی است که امروز با حضور معاون وزیر بهداشت راه‌اندازی شد.

این دستگاه نخستین سی تی اسکن فوق‌ پیشرفته ۱۲۸ اسلایس استان است. سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس با مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال، یکی از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی دنیاست که با راه اندازی آن، تصویربرداری از عروق کرونر قلب امکانپذیر شده و به تشخیص و درمان بهتر و دقیق تر بیماری های قلبی کمک می کند.

افتتاح همراه سرا و مرکز تصویر برداری دیجیتال در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد 

همراه سرای خیرساز و مرکز تصویربرداری دیجیتال بیمارستان امام علی (ع) نیز از دیگر پروژه هایی بود که به بهره‌برداری رسید. این همراه سرا در زمینی به مساحت ۸۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال، توسط خیرین سلامت استان، احداث و تجهیز شده است.

همچنین، رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان نیز در زیربنایی به مساحت ۶۰ متر مربع به عنوان یکی از پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری افتتاح و راه اندازی شد.

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان

عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان نیز آغاز شد. این مجتمع با زیر بنای ۴۲۱۱ متر مربع و با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان