Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:58:49 GMT

کنکور سراسری در ۸۳ حوزه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۴۸۶

کنکور سراسری در ۸۳ حوزه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: کنکور سراسری در ۸۳ حوزه استان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، جعفر مردانی پیش از ظهر امروز با اشاره به مناسبت‌های اخیر از جمله شهادت شهید صارمی و هفته خبرنگار، همچنین روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی و تقدیر از تلاش این اقشار اظهار داشت: در قالب یک مصوبه به همه دستگاه‌ها ابلاغ شود که از تشکل‌ها به عنوان یار و یاور دستگاه‌های اجرایی، نه رقیب، استفاده شود چراکه هر جا امور را به مردم سپرده‌ایم موفق‌تر بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفته دولت امسال آخرین هفته دولت برای دولت تدبیر و امید است و مدیران استانی باید در این سال با تعهد، انگیزه و دغدغه مضاعف فعالیت و عملکرد دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا اعتماد سازی نسبت به دولت بیشتر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اقناع و اطلاع‌رسانی نسبت به دستاوردهای دولت براساس ابلاغ شورای اطلاع رسانی دولت، بیان کرد: جلساتی با مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان برگزار و مدیران برای حضور در رسانه‌های مختلف و اطلاع‌رسانی در روزهای مختلف هفته دولت تقسیم‌بندی شوند.

آمادگی ارتش برای واگذاری مکان‌های عمومی به منظور برگزاری کنکور سراسریداوطلبان کرونایی برای خوداظهاری کنکور اقدام کنندانتقاد یک نماینده مجلس از نبود برنامه‌ریزی در زمان برگزاری کنکور سراسریسردار شریف: آماده واگذاری مکان های آموزشی و ورزشی سپاه برای برگزاری کنکور هستیم

مردانی خاطرنشان کرد: در صورت برپایی نماز جمعه، فرمانداران شهرستان‌ها در نماز جمعه هفته منتهی به هفته دولت شرکت و به بیان دستاوردهای دولت در حضور مردم بپردازند زیرا این حق مردم است که بدانند دولت چه اقداماتی انجام داده است.

وی با اشاره به شیوع کرونا تصریح کرد: باید زندگی مسالمت‌آمیزی با این ویروس داشته و برنامه‌ریزی برای مواجهه با بحران‌های احتمالی ناشی از آن را داشته باشیم. وضعیت استان چهارمحال و بختیاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به سایر استان‌ها مطلوب‌تر بود اما طی چند روز اخیر وضعیت مطلوبی نداشتیم.

مردانی عنوان داشت: سیاست دولت توجه به سلامت، امنیت و معیشت مردم بوده و باید نظارت بر رعایت صحیح پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های مختلف از جمله بازار، مراسم‌های جشن عروسی و ترحیم در دستور کار گشت‌های مشترک قرار گیرد تا با افراد مخل سلامت جامعه برخورد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برگزاری کنکور سراسری یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها و داوطلبان است، تصریح کرد: کنکور در روزهای 29 ،30 ،31 مردادماه و همچنین اول شهریور امسال برگزار می‌شود که کمیته تخصصی با آموزش و پرورش و دانشگاه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری کنکور تشکیل شد.

وی با اشاره به تجربه برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد با استفاده از پروتکل‌های بهداشتی تشریح کرد: باید از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی لازم به خانواده‌ها و داوطلبان در خصوص عدم تجمع به ویژه تجمع والدین انجام شود.

مردانی اضافه کرد: امسال 15 هزار نفر داوطلب کنکور در استان داریم و حوزه‌های برگزاری کنکور که در سال‌های گذشته حدود 40 حوزه بود امسال با شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله اجتماعی، به حدود 83 حوزه افزایش یافته است.

وی با اشاره به دستورالعمل مربوط به ایام محرم و صفر گفت: کلیات برگزاری مراسم‌های ایام سوگواری اباعبدالله دیروز در ستاد کرونا مطرح شد و مقرر  شد دستگاه‌ها در سه محور مکان روباز برگزاری عزاداری، حرکت نداشتن هیأت‌ها و دسته‌جات و ممنوعیت مطلق پذیرایی با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری بین‌بخشی داشته و اطلاع‌رسانی از نحوه برگزاری مراسم سوگواری انجام شود.

در ادامه این نشست مجید نظری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در خصوص تبیین عملکرد دولت تدبیر و امید در هفته دولت، 14 دستگاه اجرایی استان، هشت شهرداری و 26 دهیاری طرح های قابل افتتاح یا کلنگ‌زنی دارند.

وی افزود: طرح‌های قابل افتتاح از ابتدای دولت یازدهم تا هفته دولت امسال 3 هزار و 154 پروژه با هزینه 4 هزار و 585 میلیارد تومان بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای هفته دولت امسال 270 پروژه قابل افتتاح داریم که اعتبار هزینه شده برای آن‌ها 200 میلیارد و 90 میلیون تومان با اشتغالزایی هزار و 80 نفر  است.

نظری در ادامه با اشاره به طرح‌های کلنگ‌زنی اضافه کرد: برای هفته دولت امسال 89 پروژه با 293 میلیارد تومان اعتبار  مربوط به 8 شهرداری، 9 دهیاری و پنج دستگاه اجرایی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث باند دوم جاده شهرکرد-شلمزار با 44 میلیارد تومان اعتبار از طرح‌های کلنگ‌زنی هفته دولت است، عنوان داشت: احداث تونل کره‌بس با اعتبار برآورد شده 98 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت یادآور شد: نشست خبری در راستای اطلاع‌رسانی طرح‌های هفته دولت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7540/س

R7540/P/S6,54/CT7 بیشتر بخوانید... "بحران‌ اطلاع‌رسانی" در داستان هزار و یک شب "تعویق تا برگزاری کنکور" بازی با روان کنکوری‌ها در شب امتحان تعویق تاریخ برگزاری کنکور منتفی شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... "بحران‌ اطلاع‌رسانی" در داستان هزار و یک شب "تعویق تا برگزاری کنکور" بازی با روان کنکوری‌ها در شب امتحان تعویق تاریخ برگزاری کنکور منتفی شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد ۳ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۴ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۵ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۶ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۷ هزینه درمان هر بیمار کرونایی چقدر است؟ ۸ ۹۵ درصد مطالبات گندم کاران خراسان جنوبی پرداخت شد مهمترین اخبار استانها وزیر راه در گفت‌و‌گو با تسنیم: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود اصفهان| خطر حذف از فهرست میراث یونسکو "میدان نقش جهان" را تهدید می‌کند گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ نماینده فومن و شفت در مجلس: واردات بی‌رویه برنج توسط واسطه‌گران/ برنج به‌نفع دلا‌ل‌ها قد می‌کشد مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد تذکر ۱۹ نماینده مجلس به شریعتمداری درباره حق مسکن کارگران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری پروتکل های بهداشتی هفته دولت امسال میلیارد تومان برگزاری کنکور برگزار می شود اطلاع رسانی دستگاه ها کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین مسابقات قرآنی در مدارس سمپاد استان
- نواختن زنگ کار و تلاش به مناسبت هفته کار وو کارگر خانمیرزا
-غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای استان به مناسبت هفته کار و کارگر
-شرکت ۱۵۰ دانشجو معلم استان در طرح آموزشی- تربیتی معراج به میزبانی فرخشهر
-گرامیداشت سالروز شهادت سردار حجازی و رحلت حاج جمعلی کیانی در سامان
-برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره زیست محیط در فرخشهر
- افتتاح سومین پایگاه ۱۱۵ اورژانس بخش ارمند
- افتتاح نخستین آزمایشگاه مرکزی شهرستان خانمیرزا در شهر آلونی
-ارائه خدمات رایگان پزشکی به اهالی روستای شوراب صغیر
- معدوم سازی یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در کوهرنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد