Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:59:36 GMT

کشف مواد مخدر در خمین ۱۲۷ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۷۵۲

کشف مواد مخدر در خمین ۱۲۷ درصد افزایش یافت

سرهنگ« بهزاد فکوری» روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: کشف در حوزه سرقت احشام در سال جاری نیز ۲۱۷ درصد افزایش داشته است.
 فرمانده انتظامی خمین با بیان اینکه کشف سلاح و مهمات غیر مجاز ۵۵ درصد در این شهرستان افزایش یافته است، ادامه داد: دستگیری ها در این حوزه با ۸۳ درصد رشد همراه شده است.

وی از کاهش ۱۷ درصدی سرقت احشام در مناطق روستایی این شهرستان در سال جاری خبرداد و گفت: دستگیری‌ها در حوزه سرقت احشام نیز ۱۷۵ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ فکوری راننده، وسیله نقلیه و جاده را سه ضلع اصلی حوادث ترافیک بیان کرد و گفت: قرارگاه کاهش تصادفات اقدامات خوبی را در زمینه کاهش تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در این شهرستان انجام داده است.
وی افزود: تصادفات فوتی ۶ درصد، تصادفات جرحی ۱۰ درصد و تصادفات خسارتی ۳۹ درصد از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال در خمین کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی خمین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گشایش نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی (ظفر ۲) در این شهرستان گفت: این طرح در راستای ایجاد ناامنی برای اخلالگران در نظم و امنیت عمومی در ۶ نقطه آلوده خمین و به مدت پنج روز اجرا شد.
سرهنگ فکوری ادامه داد: ۲ عملیات ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی خمین در قالب اجرای طرح ظفر ۲ انجام شد که ۱۹ سارق دستگیر و ۲۸ فقره سرقت و سه قبضه اسلحه غیرمجاز نیز کشف شد. 
فرمانده انتظامی خمین اظهار داشت: ۶ کیلو و ۳۳۷ گرم انواع مخدر در این شهرستان کشف و ۳۰ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ فکوری بیان کرد: در قالب اجرای طرح ظفر ۲ در خمین ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲۳ دستگاه خودروی متخلف نیز توقیف شد.
وی با اشاره به ۹۶۴ فقره اعمال قانون در خمین افزود: ۳۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جریمه در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان انجام شد.
فرمانده انتظامی خمین، نقش اصحاب رسانه را در بی اثر کردن توطئه تبلیغاتی دشمنان نظام مهم بیان کرد و افزود: اطلاع رسانی شفاف و درست رسالت خبرنگاران است.
در این نشست خبری از خبرنگاران فعال خمین تقدیر شد.
خمین در جنوب استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.


 

برچسب‌ها خمین مواد مخدر نشست خبری انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمین مواد مخدر نشست خبری انتظامی خمین مواد مخدر نشست خبری انتظامی فرمانده انتظامی خمین اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و ایجاد احساس ناامنی در بین دامداران و عشایر شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیروان با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند رد پای سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سارقان را در عملیات‌های منسجم جداگانه‌ای دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه پلیسی به سرقت ۱۷۰راس احشام اعتراف کردند، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: احشام سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد و موجی از رضایت مندی عشایر و دامداران منطقه را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای