Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: دقایقی پیش اجساد ۴ نفر که در داخل یک تونل حفاری شده در دامنه ارتفاعات مشرف برروستای کلاه دراز سفلی دهستان چله بخش مرکزی این شهرستان گرفتار شده بودند از سوی تیم امداد و نجات آتش نشانی کرمانشاه خارج شد.

محمودیان گفت: نیمه شب گذشته این افراد در تونلی حفاری شده به عمق حدود ۱۰ تا ۱۲ متری در دامنه ارتفاعات مشرف بر روستای کلاه دراز سفلی دهستان چله بخش مرکزی این شهرستان گرفتار  شدند که اولین دقایق بامداد امروز بلافاصله پس از اطلاع از موضوع و گرفتار شدن افراد در تونل حفر شده تیم‌های امداد و نجات و عوامل انتظامی در محل حضور یافتند، اما علیرغم تلاش فراوان ساعت ۴ بامداد جسد یک نفر از افراد به بیرون انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت: تا ساعت ۸ صبح امروز امکان ورود به داخل این حفره به منظور نجات سه نفر باقیمانده برای تیم‌های امدادی هلال احمر و همچنین تیم کمکی از اسلام اباد میسر نشد و جهت انتقال اجساد از داخل حفره تزریق اکسیژن و امکانات و تجهیزات مناسب مورد نیاز بود که از مرکز استان و آتش نشانی کرمانشاه درخواست کمک شد و سرانجام پس از تلاش فراوان عملیات امداد ساعت ۱۱:۳۰ ظهر امروزبه پایان رسید و اجساد سه نفر باقیمانده نیز به بیرون انتقال یافت.

محمودیان گفت: علت حادثه از سوی مراجع انتظامی و قضایی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث هلال احمر اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مقامات محلی می‌گویند در پی بارندگی و جاری شدن سیلاب ساکنان مناطق حادثه دیده با کمبود آب مواجه شده‌اند.

همچنین به گفته نیروهای امدادی، تاکنون ۳۷۲ نفر دیگر مصدوم شده و ۱۳۱ نفر همچنان مفقود هستند.

مقامات احتمال می‌دهند شمار مفقودی‌ها و همچنین تلفات این سیل بیشتر از آمار تایید شده تاکنون باشد.

به علاوه بیش از ۱۶۰ هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شده‌اند و در بسیاری از معابر به دلیل آبگرفتگی، تردد به سختی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بیشتر مغازه‌ها خالی از آب معدنی شده‌اند و نیروهای امدادی همچنان در تلاش برای امدادرسانی به افراد حادثه دیده هستند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویری دردناک از تلاش معلم کوهرنگی برای نجات دختران گرفتار در سیل
  • ببینید | تصاویری دردناک از تلاش معلم کوهرنگی برای نجات دختران گرفتار در سیل
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • افشای جنایتی دیگر از صهیونیست ها ؛ تصاویر خارج کردن اجساد از گور دسته جمعی در غزه + ویدئو
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد