Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: تا سه روز آینده پروژه های اولویت دار و زودبازده همراه با برآورد ریالی برای توسعه حوزه شهری سه شهر یکه صعود، غلامان و راز شهرستان راز و جرگلان تعریف شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدعلی شجاعی» امروز پنج شنبه (23 مردادماه) در نشست بررسی و پیگیری مشکلات عمرانی و اقتصادی شهرستان راز و جرگلان گفت: رفع محرومیت ها و حرف از توسعه و پیشرفت بدون علم و دانش و نیروی انسانی مجهز به علم و دانش روز امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه یک پنجم بی سوادان استان مربوط به شهرستان راز و جرگلان است، افزود: رفع محرومیت ها بدون آموزش و پرورش و آموزش عالی تحقق نمی یابد.

 

وی اظهارکرد: فرماندار راز و جرگلان باید پیگیر امور حتی از سطح ملی باشد و سال آینده حوزه های آموزش و پرورش و آموزش عالی شهرستان باید ارتقا یابد.

 

شجاعی گفت: با کار کارشناسی تعدادی از دانش آموزان دختر و پسر در شهرستان راز و جرگلان برای تربیت نیروی انسانی مستعد و توانمند برای منطقه شناسایی و بورسیه شوند.

 

وی با بیان اینکه در راز و جرگلان حرف از شهر می زنیم اما تا کنون هیچگونه از مولفه های شهری ایجاد نشده است، بیان کرد: بر اساس مزیت های نسبی شهرستان راز و جرگلان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مجموع اداراتی که می توانند بسته حمایتی و سرمایه گذاری برای این شهرستان انجام دهند را تا یک هفته آینده شناسایی و با ارائه مشوق های لازم به این شهرستان هدایت کند.

 

وی تأکید کرد: با همکاری فرمانداری، حوزه امور شهری استانداری و دیگر متولیان امر تا سه روز آینده پروژه های اولویت دار و زودبازده همراه با برآورد ریالی برای توسعه حوزه شهری سه شهر یکه صعود، غلامان و راز تعریف شود.

 

«روح‌الله حسین‌پور» سرپرست فرمانداری شهرستان راز و جرگلان هم گفت: اطمینان دارم با توجه به نگاه مصممی که در مجموعه مدیران استان به ویژه نماینده عالی دولت در استان وجود دارد به زودی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان راز و جرگلان خواهیم بود.

 

«حجت‌الاسلام نادعلی زاده» امام جمعه شهرستان راز و جرگلان هم با بیان اینکه بر اساس آموزه های دینی حل مشکلات مردم به مانند عبادت است، افزود: امنیت موجود در کشور بهترین فرصت برای خدمت به مردم و شنیدن مطالبات و درخواست های مردمی است.

 

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم شهرستان راز و جرگلان در حوزه بهداشت و درمان است که باید تعیین تکلیف شود.


 

 

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: توسعه شهری راز و جرگلان پروژه های عمرانی شهرستان راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از مرکز رشد و فناوری اتاق بازرگانی سنندج (تاک) اظهار کرد: باید مبتنی بر ظرفیت استان پروژه هوشمندسازی تعریف شود و متناسب با این ظرفیت‌ها پروژه‌ها تقویت و اجرایی شوند.

وی تعریف پروژه‌های یاد شده را مانع از صدور نسخه‌های واحد برای استان‌ها در کشور خواند.

وی مصرف گرا بودن کشور عراق را گامی برای صادرات تولید فناورانه دانست و گفت: کردستان به لحاظ نیروی انسانی متخصص و مولد وضعیت مطلوبی دارد.

عابدی اعلام کرد: کردستان به لحاظ تولید برخی از محصولات کشاورزی همچون توت فرنگی و یا معادن ظرفیت‌های مؤثری دارد و نیاز است برای بهره‌گیری بهتر و بیشتر از این ظرفیت‌ها تلاش شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: صدور خدمات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی باتوجه به نیازی که در اقلیم وجود دارد می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده، ارزآوری و اشتغال‌سازی داشته باشد.

کد خبر 6088055

دیگر خبرها

  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان