Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@07:43:56 GMT

پیکر پاک شهید «حامد سیفی» در شهرستان سردشت تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۵۹۶

پیکر پاک شهید «حامد سیفی» در شهرستان سردشت تشییع شد

پیکر پاک شهید «حامد سیفی» امروز(۲۳مرداد) بر دوش مردم شهید پرور شهرستان سردشت تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، پیکر پاک شهید «حامد سیفی» که روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی سردشت به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود امروز بر دوش مردم شهید پرور شهرستان سردشت تشییع شده و به دیدار محبوب شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه سردشت در این مراسم گفت: «شهید ستوان یکم سیفی» عصر روز گذشته در عملیات انهدام مقرهای زمستانی و تابستانی گروهک‌های ضد انقلاب در نزدیکی روستای گندمان، هنگام تعقیب و گریز عناصر این گروهک ها به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

وی ادامه داد: درهای شهادت در استان ما و مخصوصا شهرستان های مرزی هیچوقت بسته نشده و ما هر ماه شاهد به شهادت رسیدن جوانان این مرز و بوم هستیم.

 

این مسئول شهدا را مرزبانان خاک و آبروی ایران دانست و تصریح کرد: این شهیدان برای دفاع از خاک و آبروی ایران شجاعانه، تا آخرین قطره خون خود ایستادگی می کنند.

 

گفتنی است در این مراسم فرماندار، فرمانده سپاه سردشت، مسوولان دستگاه‌های اجرایی، قشرهای مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

 

پیکر پاک این شهید والا مقام  برای تدفین به شاهین دژ، زادگاه خود انتقال یافت.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: تشییع پیکر شهید آذربایجان غربی پیکر پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.