Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان آموزش و پرورش استثنایی،  سید جواد حسینی در حاشیه بازدید از دو پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی شهر مشهد اظهار داشت: ۴۴۲ هزار از نوآموزان معادل با ۴۱.۵ درصد نیز تاکنون مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفته‌اند.

وی گفت: تاکنون ۳۵ هزار نفر از نوآموزان یعنی حدود ۸ درصد به پایگاه‌های تخصصی هوش ارجاع  شده‌اند که از این تعداد تاکنون ۱۸ هزار نوآموز مورد سنجش تخصصی هوش قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: از این میزان سنجش در پایگاه های تخصصی هوش ۷ هزار نوآموز عادی ، ۱۰ هزار دیرآموز و ۷۲۸ نوآموز استثنایی تشخیص داده شده اند و ۷۵ نوآموز نیز به بهزیستی معرفی شده اند.

حسینی با اشاره به آمار سنجش استان خراسان رضوی اظهار داشت: در استان خراسان رضوی تاکنون ۷۰ هزار نوآموز معادل ۵۷ درصد نوبت‌گیری کرده‌اند و ۳۵ هزار نفر معادل با ۲۹ درصد نیز ارزیابی شده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهر مشهد و دیر شروع شدن فعالیت پایگاه‌های سنجش این شهر آمار استان خراسان رضوی از میانگین کشوری پایین است که نیاز به فعالیت ویژه و گسترده در زمان باقیمانده دارد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه سنجش در تمامی پایگاه‌ها با تدابیر کامل بهداشتی انجام می‌شود اظهار داشت: دو شیفته شدن پایگاه‌ها و فعالیت این پایگاه‌ها در روزهای جمعه می‌تواند به تسریع روند سنجش کمک کند.

حسینی افزود: ۲۰۰ پایگاه به پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال‌ جاری اضافه شده است. پیش‌بینی اتاق انتظار برای والدین، افزایش زمان سنجش از ۱۵ به ۳۰ دقیقه، افزایش ساعت کار پایگاه‌ها از ۴ به ۵ ساعت، پرداخت الکترونیکی وجه سنجش، امکان دوشیفته شدن پایگاه‌ها، الزام کادر سنجش به استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی مداوم پایگاه‌ از اقداماتی است که امسال در طرح سنجش انجام شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه سنجش از سال ۷۳ با پوشش ۱.۵ درصدی شروع شده است، اظهار داشت: میزان پوشش در سال گذشته  به ۹۷ درصد رسید و  در سال جاری  پوشش ۹۹ درصدی هدف‌گذاری شده است.

حسینی با بیان اینکه بسته تحولی مداخلات بهنگام طلایی یکی از بسته‌های  تدوینی آموزش و پرورش استثنایی است، تاکید کرد: یکی از راه‌های مداخلات بهنگام طلایی کاهش سن سنجش نوآموزان است و برای شناسایی به موقع و مداخلات بهنگام باید سنجش را به بدو تولد رساند.

وی گفت: راه اندازی  یک پایگاه سنجش در استان های کشور یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام آموزش و پرورش استثنایی است. برای رسیدن به استاندارد در برنامه  سنجش، پایگاه جامع آزمون‌های استاندارد سنجش در آموزش و پرورش استثنایی راه‌اندازی شده است.

برچسب‌ها تعطیلی مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان تعطیلی مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی پایگاه ها شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود خودروهای جدید به هلال احمر

بابک محمودی،اظهار داشت: ما در آستانه صد و سه سالگی تشکیل جمعیت هلال احمر هستیم. سال گذشته و امسال تقریباً توانی به این جمعیت اضافه شد که برابری می‌کند با همین صد سال گذشته که انصافاً این دوره بدون اینکه نگاه سیاسی به موضوعات باشد حداکثر تلاش شد برای کمک رسانی و خدمات رسانی به مردم عزیز کشورمان.

وی افزود: علاوه بر این ۱۶۰۰ دستگاه ما امسال در حال عقد قرارداد و خرید بالغ بر ۲۸۰۰ دستگاه خودروهای امدادی و آمبولانس هستیم و تا پایان سال به بدنه امداد و نجات کشور اضافه خواهیم کرد، که شاهد خدمات بیشتری به مردم باشیم.

وی ادامه داد: در کنار این موضوع ساخت پایگاه‌های امداد و نجات با کمک دولت و استانداردی‌ها پیگیری می‌شود که در حال حاضر بالغ بر ۶۲۰ پایگاه داریم و این برنامه را داریم تا حدود ۱۰۰ پایگاه دیگر را اضافه کنیم و در نرم جهانی به یک عدد بسیار مطلوبی از نظر زمان برای رسیدن در محل حادثه خواهیم داشت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: بزرگراه‌های جدیدی به سرعت به بدنه کشور اضافه خواهد شد که این موضوع نیاز به تجهیز دارد و برنامه‌ریزی هم نیز صورت گرفته است که به یاری خداوند ما شرایط بسیار خوبی را برای امسال و سال آینده برای اجرای عملیات‌های امداد امدادرسانی در تمام سطوح کوهستانی در پیش خواهیم داشت.

محمودی در خصوص خودروها و آمبولانس‌های امدادی جدید که به بدنه این سازمان اضافه شده‌اند بیان کرد: تقریباً تمامی استان‌ها داری یک حالت فرسودگی ناوگان هستند که به تمامی این استان‌ها اعزام خواهد شد اما بعضی از این استان‌ها با توجه به شرایط جغرافیایی، همچنین وسعت، و تعداد پایگاه‌های که دارند در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: عمدتاً استان‌های اصلی و حادثه خیز ما که مقصد مسافرت‌ها هستند از نظر پایگاه‌های امداد و نجات و خودرو به طور ویژه دیده شدند ولی به طور کل با ۲۷۰۰ دستگاه تمامی ناوگان لجستیکی استان‌های ما بروز رسانی خواهند شد و به لطف خداوند توان بسیار بالایی به جمعیت هلال احمر اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص پلاک این خودروها نیز گفت: سردار رادان شخصاً به این موضوع ورود کردند و انشاالله در اسرع وقت انجام خواهد شد، همچنین ما منتظر تجهیزات هستیم که به محض تجهیز شدن کار پلاک خودروها انجام می‌گیرد که این موضوع به خود استان‌ها واگذار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا / اعلام سن ثبت‌نام
  • جزئیات برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود