Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در دیدار با آزادگان اظهار کرد: سالروز بازگشت افتخار آمیز آزادگان کشور را عزیز می داریم و مراتب قدرشناسی و ارادت خود را به جامعه آزادگان اعلام می کنم.

وی ادامه داد: در کنار شما آزادگان عزیز کشورمان از آزادگی صحبت کردن مثال زیره به کرمان بردن است، ولی باید از ایثار شما آزادگان گفت و سپاسگزاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی تاکید کرد: اگر امروز بعد از ۴۰ سال ثبات، آرامش و امنیت در کشور برپاست، به پاس از جان گذشتگی شهدا، آزادگان و ایثارگران است.

وی ادامه داد: بزرگداشت روز آزاده ۲ فلسفه دارد؛ یکی قدرشناسی از شما عزیزان است و فلسفه دوم ارزش دادن به مفهوم آزادی و تبیین اصالت این کار است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب آن روزها رو ندیده اند و باید از جانفشانی ایثارگران، آزادگان و شهدا گفت تا بدانند نعمتی که اکنون از آن برخوردار هستیم، مدیون جانفشانی این عزیزان است.

وی افزود: نعمت امنیت و استقلالی که در ایران است، در کمتر جامعه ای وجود دارد و باید آن را گفت و تاکید کرد که انقلاب به راحتی به بار ننشسته است.

پورمحمدی با بیان اینکه آزاده یعنی انسان وارسته از تعلقات مادی و دنیوی و آزادگان از جان مایه گذاشته اند، اظهار کرد: پست و مقام شرط آدمیت نیست، باید در راه خدا از جان گذشت.

وی اضافه کرد: آزادگان در زندان های بعثی سختی های بسیاری را متحمل شدند و حتی هم اکنون با گذشت سالها هنوز آثار آن آزار و اذیت ها دیده می شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس، دشمن در میدان جنگ و رود رو بود، ولی اکنون نحوه جنگ عوض شده و دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم کشور ما را مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: اگر امروز مدعی هستیم که در دنیا کشوری مستقل هستیم، آزمون آن را پس داده‌ایم و تمام دنیا ۸ سال مشاهده کردند که جان میدهیم ولی پای انقلاب مان هستیم.

پورمحمدی ادامه داد: انقلابی یعنی کسی که در سختی و آسایش، در روزهای جنگ و غیر جنگ پای انقلاب و ارزش های انقلاب بماند.

وی گفت: خاطرات آزاده ها باید در جامعه گفته شود؛ اسرا در شرایط سخت ایستادگی کردند و باید این جانفشانی، وحدت و همدلی آنها در روزهای سخت به نسل جدید گفته شود تا آنها با مفهوم آزادگی و وحدت و همدلی بیشتر آشنا شوند .

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران تبریز استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران تبریز استانداری آذربایجان شرقی سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران تبریز استانداری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه

ساکنان استان صعده یمن امروز (جمعه) تظاهرات میلیونی را در حمایت از غزه برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، ساکنان استان صعده یمن با حمل پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی حمایت خود را از مرحله چهارم تشدید حملات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس اعلام کردند.

طبق گزارش المسیره، تظاهرکنندگان از نیروهای مسلح یمن خواستند حملات شدیدتری را علیه گروه‌های استکبار جهانی و هم پیمانانشان انجام دهند.

آن‌ها تأکید کردند لجاجت آمریکا و رژیم صهیونیستی و ادامه تجاوز و محاصره علیه ملت فلسطین در نوار غزه عواقب وخیمی دارد.

این تظاهرات با عنوان «وفاداری حامیان یمنی به آزادگان غزه» برگزار شد و تظاهرکنندگان پایداری و ثبات مردم فلسطین و شجاعت مبارزان مقاومت را ستودند.

تظاهرکنندگان یمنی تأکید کردند مردم و مقاومت در غزه تنها نیستند و یمن و تمام آزادگان جهان با آن‌ها هستند.

آن‌ها هم‌چنین خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا و اروپا و موضع انسانی آن‌ها را ستودند.

تظاهرکنندگان یمنی عملیات منحصربه‌فرد در تمام جبهه‌ها از جمله جنوب لبنان و عراق را ستودند.

یمنی‌ها مجددا خواهان ایجاد گذرگاه‌های امن زمینی برای مشارکت مستقیم در جنگ با دشمن صهیونیستی شدند.

آن‌ها هم‌چنین ملت‌های عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان را به تحریم کالاهای آمریکایی و صهیونیستی و شرکت‌های حامی آن دعوت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • جنایات کومله به روایت تنها معلم بازمانده زندان «برده سور»