Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز پنجشنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به ظرفیت‌های لرستان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: می‌طلبد که بنیاد شهید در قالب سیستم‌های سرمایه گذاری خود مانند کوثر در لرستان و حوزه اشتغال این استان سرمایه گذاری کند.

وی با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای اقتصادی و تولیدی لرستان عنوان کرد: متأسفانه جدیت لازم از سوی وزارت صنعت و همچنین هیئت مدیره این واحدها برای تعیین تکلیف کارخانه‌های تعطیل وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به بیکاری فرزندان شهدا در لرستان بیان داشت: آمارها در این رابطه قابل قبول نیست.

حجت الاسلام شاهرخی بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه ارتقا فرهنگی و توسعه لرستان در مرکز تاکید کرد و گفت: همچنین می‌طلبد که سهم لرستان از اعتبارات و بودجه ملی افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه آب لرستان تصریح کرد: متأسفانه با وجود این ظرفیت‌ها لرستان در حوزه سدسازی و برداشت آب توفیق لازم را نداشته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیگیری برای سرمایه گذاری نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان گفت: ضرورت دارد که کارگروه ویژه ارتقا فرهنگی و توسعه لرستان تشکیل شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به وجود فضای همدلی و وحدت در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه با حضور نیروهای جهادی و جوانان انقلابی یک صدای واحد و صدای وحدت در استان بلند است و امیدواریم با حمایت مسئولان زمینه حل مشکلات لرستان در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

کد خبر 4997783

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان جلسه شورای اداری ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا محرم 99 عید غدیر خم ماه محرم آمار کرونا گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در استان طی فروردین سال جاری خبر داد.

ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:  ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است. 

وی افزود: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی اظهار کرد: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری