Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: آزمون جامع راهنمایان ایرانگردی (جهانگردی) برای فراگیرانی برگزار می‌شود که در دوره‌های آموزشی حوزه‌های مختلف گردشگری و میراث فرهنگی حضور داشته و آموزش دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: این آزمون به صورت حضوری در ۲۴ مرداد ماه هم زمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار می‌شود که شرکت کنندگان استان اصفهان جهت شرکت در این آزمون می‌بایست به شهر اصفهان و حوزه برگزاری آزمون مراجعه کنند.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بیان کرد: به دلیل حضور شرکت کنندگان از شهرستان‌های مختلف استان به شهر اصفهان در شرایط شیوع ویروس کرونا اعتراضاتی وجود دارد؛ اما تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری آزمون راهنمایان ایرانگردی در سطح ملی و با اخذ مجوزه‌های لازم از ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است.

اللهیاری افزود: می‌توانیم این اطمینان را به شرکت کنندگان بدهیم که آزمون در چهارچوب پروتکل‌های بهداشتی تعریف شده انجام خواهد شد.

او عنوان کرد: هیچ تاریخ دقیقی از تمام شدن بیماری کووید ۱۹ در کشور نداریم به همین دلیل نمی‌توانیم تاریخ آزمون را به تعویق بیندازیم و مانند سایر فعالیت‌ها که نمی‌توان بخاطر کرونا آن‌ها را تعطیل کرد این آزمون نیز قاعدتاً باید برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در خصوص برگزاری آزمون در شهرستان‌های مختلف، اما بصورت همزمان گفت:، چون تعداد فراگیران محدود است و عمده آموزش‌ها در اصفهان انجام می‌شود بررسی این پیشنهاد امکان پذیر نیست به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزمون به صورت متمرکز در اصفهان برگزار شود.

اللهیاری خاطرنشان کرد: از جمله پروتکل‌های بهداشتی که در این آزمون رعایت می‌شود می‌توان به فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از مکان‌های با ظرفیت بیش از تعداد شرکت کنندگان و استفاده از مکان‌هایی متفاوت جهت برگزاری هر آزمون اشاره کرد.

او در پایان اضافه کرد: در خصوص نحوه برگزاری آزمون به صورت مجازی یا حضوری بخش آموزش وزارت خانه میراث فرهنگی تصمیم گیری می‌کنند و از حوزه اختیارات ما در استان خارج است.     انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایرانگردی برگزاری آزمون شرکت کنندگان میراث فرهنگی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد