Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:43:39 GMT

دستگیری خواستگاران کلاهبردار در شهر یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۴۳۹۹

دستگیری خواستگاران کلاهبردار در شهر یاسوج

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که به بهانه خواستگاری از دختران دم بخت و زنان‌بیوه کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،سعید بالش زر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری از خانواده ها در پوشش خواستگاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده شخص کلاهبردار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.   بالش زر تصریح کرد: در بازجویی های اولیه مشخص شد متهم خود را خواستگار معرفی کرده و با نام مستعار ز - م با حضور در روستاهای اطراف سطح استان، با وعده ازدواج از دختران دم بخت و زنان بیوه مقادیر زیادی طلا  و وجه نقد کلاهبرداری کرده است.   رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد از شهروندان خواست در صورتیکه شهروندی از این طریق متضرر شده به پلیس آگاهی استان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۷۴۲۱۸۲۵۲۵۹ تماس حاصل نمایند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پلیس آگاهی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان