Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: با توجه به برنامه تاسیس شرکت برای اجرای پروژه انتقال پساب تصفیه‌خانه بندرعباس به منظور تهیه آب صنایع، برنامه های این منطقه با حمایت ایمیدرو به زودی اجرایی می شود. تاریخ انتشار: 14:41 - 23 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۴۳۴

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سازمان ایمیدرو؛ حسن خلج طهرانی اظهار کرد: منطقه ویژه خلیج‌فارس به نمایندگی از ایمیدرو و شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه خلیج‌فارس مانند فولاد هرمزگان، فولاد کاوه، صبا فولاد، مادکوش ، ملی مس ایران ، ستاره سیمین هرمز( کنسرسیوم 10 میلیون تن فولاد ) و پالایشگاه نفت بندرعباس که نیازمند آب هستند در قالب یک کنسرسیوم، شرکت تأمین توسعه و زیرساخت را در حال تشکیل دارند و سهامداران این شرکت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه این صندوق کارهای اولیه برای خرید آب تضمینی از شرکت ژرف کار جم و احداث واحد شیرین سازی آب از پساب بندرعباس و دیگر زیرساخت از جمله برق و... است.

بیشتر بخوانید: رکود تابستانی بازار خودرو/ خبری از خرید و فروش نیست

وی در راستای روند اجرایی این پروژه تشریح کرد: این پروژه تا مرحله آماده‌سازی قرارداد نیز پیش رفته است.

خلج طهرانی با بیان اینکه افق نیاز آب منطقه ویژه خلیج‌فارس در طول روز ٢٢٠ هزار مترمکعب است، عنوان کرد: مشکل ورود پساب فاضلاب بندرعباس به دریا، سالیان طولانی یکی از معضلات شهری این شهرستان بود که بوی نامطبوع آن در اطراف خورهای شهر باعث نارضایتی شهروندان شده بود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با اعلام اینکه اجرای این طرح یکی از اساسی‌ترین مطالبات مردم این منطقه بوده است، گفت: منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس امید دارد بتواند این پروژه را با ارایه یک بسته یکپارچه که شامل توسعه و بازسازی شبکه، ارتقا پمپاژ و بازسازی، ارتقا و ساماندهی تصفیه‌خانه فعلی، خط انتقال و پمپاژ پساب و شیرین‌سازی این پساب به بهره‌برداری برساند و آب مورد نیاز صنایع غرب بندرعباس را تأمین کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صمت منطقه ویژه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد


به گزارش تابناک؛ عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

به نقل از ورزش سه علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت‌وگو کردند.

 
فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت‌های مطرح شده منتشر نکرده است.

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی به این مناطق و استان‌ها
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است