Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@06:19:16 GMT

ساشا شفر: فتحی همه کار کرد تا ما از استقلال برویم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۴۶۴۱

ساشا شفر: فتحی همه کار کرد تا ما از استقلال برویم

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این روزها باشگاه استقلال با مشکلات متعددی از جمله مسائل مالی دست و پنحه نرم می کند و مدیران آبی ها به دنبال راهی هستند که هر چه زودتر بتوانند بدهی های خود به مربیان و بازیکنان خارجی را تسویه کنند تا از هرگونه خطر احتمالی از جمله کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، استقلال را در امان نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از افرادی که باشگاه استقلال باید هر چه سریع‌تر طلب او را پرداخت کند، وینفرد شفر است. آبی‌های پایتخت چیزی در حدود ۶۰۰ هزار دلار باید به سرمربی سابق خود بپردازند، همچنین استقلالی‌ها باید در حدود ۱۸ هزار دلار به ساشا شفر (پسر وینفرد) پرداخت کنند.

معمولا مربیان و بازیکنان در شکایت به فیفا پیروز خواهند شد

در همین باره ساشا شفر در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شانس پیروزی باشگاه استقلال در پرونده شکایت او و پدرش به فدراسیون جهانی فوتبال اظهار داشت: موضع فیفا و دادگاه حکمیت ورزش (CAS) در این پرونده‌ها کاملا روشن و صریح است و معمولا مربیان و بازیکنان برنده خواهند شد، به خصوص در شرایط بسیار بدی که ما در زمان مدیریت قبلی داشتیم.

به مدیران استقلال گفته بودم که طلب ما را زودتر پرداخت کنند

او ادامه داد: فراموش نکنید که در هر کشوری به جز ایران ما می‌توانستیم مدیریت را نیز تحت پیگرد قرار دهیم. من در همان موقع همه چیز را به فتحی توضیح داده بودم، به او گفتم که این پرونده خیلی سریع‌تر از قبل مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. حق با ما خواهد بود و استقلال مجبور خواهد شد جریمه بیشتری بپردازد. به مدیران استقلال گفته بودم که طلب ما را زودتر پرداخت کنند، در غیر اینصورت باید بیشتر بپردازند. من به او گفتم که فسخ قرارداد را فراموش کند و اجازه دهد ما کارمان را بکنیم، اما اکنون در نقطه‌ای قرار داریم که استقلال با مشکلات خیلی زیادی مواجه است.

شفر در پاسخ به این سوال که آیا در چند هفته گذشته مدیران استقلال با او و پدرش تماسی داشته اند یا خیر بیان کرد: وکیل ما و باشگاه استقلال همیشه با هم در تماس هستند و ما تلاش داریم کاری را که برای همه خوب باشد انجام دهیم. من، پدرم و همه دستیاران پدرم در استقلال عاشق این تیم، هواداران و بازیکنان هستیم.

غرب آسیا از فوتبال استقلال لذت می‌برد

آنالیزور سابق استقلال ادامه داد: هنوز هم با دوستان ایرانی خود دائما در تماس هستیم. در رابطه با میزان پول، فیفا قوانین سفت و سختی درباره قراردادها، تغییر آن، تشکیل مدیریت جدید و ... دارد. کار‌ها آن طور که بعضی‌ها ممکن است ادعا کنند، آسان نیست. استقلال یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا است و ما تحت شرایط خیلی بدی برای استقلال سخت کار کردیم و موفق هم بوده ایم. قهرمان جام حذفی شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشتیم. غرب آسیا از فوتبال استقلال لذت می‌برد. مدیریت وقت استقلال هر کاری کرد تا ما و تیم را نابود کند، با این وجود ما توانستیم خوب کار کنیم.

استقلال سابقه طولانی در داشتن پرونده در فیفا دارد و این برای چنین باشگاه بزرگی خوب نیست

شفر تصریح کرد: استقلال سابقه طولانی در داشتن پرونده در فیفا دارد و این برای چنین باشگاه بزرگی خوب نیست. یک باشگاه حرفه‌ای باید بدهی‌های خود را بپردازد. من می‌دانم استقلال هوادارانی دارد که بسیار ثروتمند و مشتاق هستند سهام باشگاه را بخرند. شاید این بهترین کار است که ۵۱ درصد باشگاه در دست هواداران بماند و ۴۹ درصد در بورس عرضه شود. این همه مشکلات را حل می‌کند. اگر ما بدانیم که گروه قدرتمندی از افرادی وجود دارند که عاشق استقلال بوده و درباره مسائل مالی جدی هستند، با خوشحالی برمی گردیم و به بازسازی و توسعه استقلال کمک می‌کنیم. استقلال قابلیت‌های بالقوه زیادی دارد. ایران استعداد‌های فوق العاده‌ای داشت، کشف استعداد‌های بیشتر نیز امکان پذیر است، اگر که درهای فوتبال به روی سرمایه گذاران خصوصی باز شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی سرانجام رنگ پرده را دید؛ فیلمی که هفت ماه پس از درگذشت فیلمبردارش مرتضی پورصمدی به اکران درآمده است.

به گزارش ایسنا، داستان فیلم سینمایی «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است،همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است.

البته ثبت این تصاویر برای فیلمبرداری که تجربه عکاسی و مستندسازی داشته، دور از ذهن نیست اما افسوس که نمایش «مست عشق» در فقدان پورصمدی برای سازندگان فیلم باقی ماند و در اولین شب نمایش‌ آن در یک محفل سینمایی، فرهاد توحیدی فیلم‌نامه‌نویس این اثر، از او یاد کرد.

مرتضی پورصمدی می‌گفت، «معمولا سعی دارم برای کارگردان و حقوقی که او در زیبایی‌شناسی خروجی و نهایی کار دارد، احترام قائل باشم و در ابتدای کار نیز سعی می‌کنم، تصاویری تهیه و درباره آن‌ها با کارگردان گفت‌وگو کنم تا به آن‌چه دلخواه اوست نزدیک‌تر شود» و حالا نتیجه این سبک کاری در مست عشق» حسن فتحی نمایان است. 

او همچنین می‌گفت از دیگر شانس‌های بزرگ من آن است که تربیت‌شده نسلی هستم که با افراد بسیار جذابی کار مشترک داشته‌ام و مسایل متعددی را از آن‌ها آموخته‌ام. افرادی چون فرهاد ورهرام، ناصر تقوایی، ضابطی جهرمی و ... هریک علاوه بر عرصه‌های کاری نکات اخلاقی مهمی را به من آموختند که از تمام آن‌ها سپاسگزارم.  

یاد مرتضی پورصمدی گرامی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده